ال جی XBoom WK9 صفحه نمایش هوشمندی با قدرت صوتی بالا
1 min read

ال جی XBoom WK9 صفحه نمایش هوشمندی با قدرت صوتی بالا

شرکت ال جی همانند دستگاه هایی چون Google Home Hub و Amazon Echo Show در جریان نمایشگاه CES 2018 از صفحه نمایش هوشمندی به نام XBoom WK9 رونمایی کرد. دستگاهی که برخلاف دو مدل مورد اشاره به اسپیکرهای قدرتمندی مجهز است.

XBoom AI ThinQ WK9 نه تنها یک صفحه نمایش هوشمند است بلکه می تواند به خوبی نقش اسپیکری با کیفیت صدا بالا را داشته باشد. این دستگاه به صفحه نمایش 8 اینچی لمسی HD، دستیار هوشمند گوگل اسیستنت، دوربین جلو برای تماس ویدئویی و سایر ویژگی هایی مشابه Google Home Hub مجهز است.

با این حال ال جی در همکاری با Meridian Audio تمرکز بسیاری روی سیستم صوتی این صفحه نمایش هوشمند گذاشته تا محصولی را روانه بازار کند که متفاوت از رقبا موردبحث است. اسپیکرهای XBoom AI ThinQ WK9 از نوع استریو 20 واتی هستند و می توانند عملکرد صوتی بالایی داشته باشند. این محصول ال جی یکی از بهترین صفحه نمایش های دیجیتالی با کیفیت صدا بالاست.

Seo Young-jae یکی از مدیران ارشد ال جی اظهار داشت:

"ما با همکاری Google و Meridian Audio به کاربران اجازه می دهیم تجربه سرگرمی کاملی داشته باشند و در خانه خود از قابلیت های مختلف دستیار هوشمند گوگل اسیستنت بهره ببرند. با دانش بالا Meridian Audio در زمینه محصولات صوتی، می توانید کیفیت صدا بالایی را شاهد باشید."

ال جی معتقد است WK9 برخلاف دیگر صفحه نمایش های هوشمند که کیفیت صوتی بالایی ندارند، یک مدل برجسته در بحث کیفیت صداست. گذشته از صدا تجربه کاربری خوبی به عنوان یک نمایشگر لمسی رقم می زند. LG XBoom AI ThinQ WK9 در حال حاضر برای خرید دردسترس است و ال جی قیمتی 200 دلاری برای این صفحه نمایش هوشمند در نظر گرفته است تا افراد بتوانند با هزینه ای مناسب از محصولی هوشمند برخوردار شوند.