سامسونگ مشغول ساخت گوشی با 6 دوربین، 5G و صفحه‌نمایش 6.7 اینچی

امروز خبری از سئول مبنی بر این منتشر شد که سامسونگ مشغول کار برروی یک گوشی کاملاً مرموز با 6 دوربین است؛ دو دوربین در جلو و 4 دوربین در عقب. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد ادامه دهنده راه هواوی باشد که میت 20 پرو را با 3 دوربین با زوم 5x هایبریدی که امکان ثبت تصاویر ماکرو تا نزدیکی 2.5 سانتیمتری سوژه را دارد، معرفی کرد.

اسم رمز این دستگاه رازآلود سامسونگ “Beyond X” است که گفته می‌شود دارای اتصال 5G است و با یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.7 اینچی عرضه خواهد شد. این اندازه بزرگتر از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی است که سامسونگ در گلکسی نوت 9 استفاده کرده و قصد دارد در گلکسی S10+ نیز از آن بهره ببرد. طبق این گزارش سامسونگ ویژگی‌هایی در این گوشی تعبیه کرده تا آن را از دستگاه‌های موجود در بازار متمایز کند. در بخش دیگری از این گزارش اطلاعات مربوط به گلکسی S10 سامسونگ نیز منتشر شده است.گلکسی S10 سامسونگ

نکته اول: هر دو مدل گلکسی اس10 (دو یا سه مدل) در ماه فوریه عرضه خواهند شد و احتمالاً رویداد معرفی آنها در اواسط ماه به همراه Beyond X خواهد بود. از آنجاییکه نمایشگاه MWC در تاریخ 25 فوریه آغاز می‌شود، این زمان بندی به نظر درست می‌آید و ممکن است سامسونگ رویداد دیگری را در شهر نیویورک برگزار کند.

نکته دوم: گلکسی S10 احتمالاً ارای شارژ بی‌سیم معکوس مانند آنچه که در میت 20 پرو دیدیم خواهد بود. این یعنی می‌توانیم امیدوار باشیم که سامسونگ باتری‌های بزرگتری را برای گوشی‌های پرچمدار سری S در نظر خواهد گرفت.

نکته آخر: گوشی تاشوی سامسونگ احتمالاً Galaxy Flex یا Samsung Flex نام خواهد گرفت که این موضوع می‌تواند جالب باشد، چرا که ال‌جی پیش‌تر از Flex در گوشی‌های سری LG G Flex با نمایشگرهای انعطاف‌پذیر استفاده کرده بود، که در نوع خود دوره جالبی از گوشی‌های هوشمند بود.

حرف آخر

آیا سامسونگ واقعاً به گوشی هوشمندی با 6 دوربین نیاز دارد؟ نه، اما در جریان هستید که ترند روز اینست که "کدام کمپانی دوربین بیشتری روی گوشی خود سوار می‌کند!"