قیمت شاسی بلند قدرتمند و لوکس نسل جدید Mercedes-AMG G63 مشخص شد

شرکت مرسدس یا همان بخش مرسدس AMG در فوریه سال جاری از نسل جدید G63 به عنوان شاسی بلند قدرتمند و لوکس خود رونمایی کرد. مدلی که به تازگی قیمت آن در ایالات متحده مشخص شده و بیش از 147 هزار دلار باید برای خرید آن هزینه کرد.

مرسدس این شاسی بلند را اوایل سال 2019 راهی بازار خواهد کرد و این مدل به پیشرانه توربودوقلو 4.0 لیتری هشت سیلندر 577 اسب بخاری مجهز است و از گشتاور 627 پوند فوتی بهره می برد. این پیشرانه در کنار گیربکس 9 سرعته اتوماتیک عملکرد بالایی می تواند از خود نشان دهد و در نهایت G63 2019 در 4.5 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می رسد. سقف سرعت Mercedes-AMG G63 2019 به 239 کیلومتر برساعت می رسد.

شاید چنین سرعت عملی برای برخی ها پایین باشد اما یکی از دلایل عمده وزن بالا Mercedes-AMG G63 2019 است که در کنار پیشرانه قدرتمند می تواند عملکرد بهتری رقم زند. البته ارتقا تنها شامل بخش پیشرانه نشده و مرسدس ای ام جی از تعلیق اسپرتی نیز بهره گرفته است. گذشته از آن باید به سیستم اگزوز اسپرت و سیستم چهار چرخ محرک AMG Performance اشاره کرد. با این حساب باید نسل جدید Mercedes-AMG G63 را یک مدل قابل توجه از سری AMG به حساب آورد که شرکت مرسدس با کمک مهندسانی با تجربه توانسته به آن دست پیدا کند.

داشتن انتظارات بسیار از مدلی چون Mercedes-AMG G63 عجیب نیست زیرا ارتقا قابل توجهی روی آن صورت گرفته تا بتواند عملکردی ایده آل را با توجه به تیونینگ صورت گرفته از خود نشان دهد. گذشته از مشخصات فنی، این شاسی بلند AMG دارای چراغ های دایره ای LED، جلوپنجره فولادی عمودی، سپرهای مستطیلی و برخی دیگر است.

کالیپر ترمز قرمز رنگ در کنار بدنه تهاجمی این خودرو را جذاب نشان می دهد. چراغ های عقب LED مستطیلی نیز زیبایی را به این مدل بخشیدند. در کابین داخلی صفحه نمایش 12.3 اینچی که شامل سرعت سنج و سیستم سرگرمی می شود، به کار گرفته شد. همچنین متریال داخلی نیز بسیار لوکس و پریمیومی جلوه می کند.

به گفته مرسدس نسخه 124 هزار دلاری G 550 از پیشرانه توربودوقلو هشت سیلندر 4.0 لیتری 416 اسب بخاری بهره می برد که هم اکنون دردسترس است.