Call of Duty: Black Ops 4 صدرنشین چارتز فروش ماه اکتبر ایالات متحده

شرکت اکتیویژن بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در اکتبر امسال عرضه کرد. عنوان شوتر اول شخصی که بدون بخش تک نفره است و تنها بخش بتل رویال برای آن در نظر گرفته شده است. در حالی که انتظار می رفت نسخه جدید بلک آپس با بخش تک نفره و داستانی غنی تر همراه شود اما استودیو تری آرک ترجیح داد به حذف بخش تک نفره پرداخته و تنها حالت چند نفره را لحاظ کند.

اما به نظر می رسد حذف بخش تک نفره Call of Duty: Black Ops 4 به نفع اکتیویژن بوده و لطمه ای به فروش بازی وارد نکرده است. سری بازیهای Call of Duty از طرفداران بسیایر برخوردارند و نسخه جدید نیز از این قاعده مستنثی نیست.

حال به تازگی مشخص شد این بازی توانست پرفروش ترین عنوان ماه اکتبر در ایالات متحده باشد. دستیابی به چنین موفقیتی نشان می دهد اکتیویژن راه اشتباهی را نرفته و با حذف قسمت تک نفره آسیبی به این سری وارد نشده است.

باتوجه به لیست پرفروش ترین بازیهای ماه اکتبر ایالات متحده، بازی Red Dead Redemption 2 در رتبه دوم و بازی Assassin's Creed Odyssey در رتبه سوم جای دارد. عنوان فیفا 19 نیز در رده 7 و عنوان اسپایدرمن انحصاری پلی استیشن 4 نیز در جایگاه 8 جای گرفت.

  1. Call of Duty: Black Ops 4
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Assassin's Creed Odyssey
  4. NBA 2K19
  5. Super Mario Party
  6. Soul Calibur 6
  7. FIFA 19
  8. Marvel's Spider-Man
  9. Madden NFL 19
  10. WWE 2K19

البته این میزان فروش شامل عرضه دیجیتالی نشده و تنها عرضه فیزیکی را دربرمی گیرد. بنابراین اگر فروش دیجیتالی در نظر گرفته شود ممکن است تغییراتی در لیست به وجود آید. انتظار می رود با عرضه بازی Batlefield 5 شاهد جایگاه بالا برای این بازی شوتر اول شخص شرکت الکترونیک آرتز باشیم.