گلکسی S9 سامسونگ در رنگ جدید Polaris Blue عرضه خواهد شد
1 min read

گلکسی S9 سامسونگ در رنگ جدید Polaris Blue عرضه خواهد شد

سامسونگ به تازگی از رنگ جدید گوشی گلکسی S9 با نام Ice Blue (آبی یخی) در کشورهای چین و کره‌جنوبی رونمایی کرده بود. نسخه جدید این گوشی که قرار است بعد از این به بازار اروپا راه پیدا کند، Polaris Blue (آبی قطبی) نام خواهد گرفت. غول کره اعلام کرده است که گلکسی اس9 و اس9+ قرار است که در اوایل ماه دسامبر (چند روز آینده) در کشور آلمان عرضه شود.

گلکسی S9 سامسونگ Polaris Blueهر دو رنگ Polaris Blue و Ice Blue زیبایی خاص خودشان را دارند و در قاب پشتی آنها طیف رنگی آبی تا سفید را مشاهده خواهید کرد. تنها تفاوت نسخه آسیایی و اروپایی این گوشی میزان حافظه ذخیره‌سازی آنها است. نسخه آبی یخی در اوایل ماه جاری با 128 گیگابایت فضلی ذخیره‌سازی برای دو کشور چین و کره‌جنوبی عرضه شد. در حالیکه آبی قطبی قرار است با 64 گیگابایت حافظه داخلی برای بازار اروپا ارائه شود.گلکسی S9 سامسونگ Polaris Blue

گلکسی S9 سامسونگ Polaris Blue

گلکسی S9 سامسونگ Polaris Blue

سامسونگ برای سالها در انتخاب رنگ گوشی‌های پرچمدار خود بسیار محافظه‌کارانه عمل می‌کرد و حالا دیدن اینکه این کمپانی تلاش می‌کند تا طرح‌های رنگی جالب و جدیدی را در این گوشی‌های بالارده ایجاد کند، بسیار هیجان انگیز است. طبق اخباری که در رابطه با گلکسی S10 منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گوشی هم در طیف رنگی گسترده و گرادینت عرضه خواهد شد. البته با رنگ جدید گوشی گلکسی اس9 و گلکسی A9 که به تازگی توسط این کمپانی معرفی شده، این موضوع چندان دور از انتظار نخواهد بود. گلکسی S9 و S9+ در رنگ Polaris Blue از اوایل ماه دسامبر در آلمان در دسترس خواهند بود. قیمت این دو گوشی به ترتیب 849 یورو (963 دلار) و 949 یورو (1076 دلار) خواهد بود. با وجود آنکه هنوز در رابطه با اینکه آیا رنگ جدید در دیگر کشورهای آسیایی و بازار آمریکا عرضه خواهد شد یا خیر، حرفی به میان نیامده، بعید است که سامسونگ قصد انجام چنین کاری را نداشته باشد.