گوشی‌هوشمند تاشوی مایکروسافت از پروژه آندرومدا 2019 معرفی خواهد شد
1 min read

گوشی‌هوشمند تاشوی مایکروسافت از پروژه آندرومدا 2019 معرفی خواهد شد

چند ماهی است که اخبار در خصوص پروژه اندرومدا و گوشی تاشوی مایکروسافت شنیده می‌شود، اما تا امروز خبری از معرفی رسمی این محصول نبوده است. اما ممکن است که غول نرم‌افزاری جهان در سال 2019 با محصول نوآورانه خود علاقمندان به گجت‌های دیجیتال را شگفت زده کند. در جدیدترین خبرها اعلام شده است که این دستگاه ممکن است قابلیت‌های هایبرید داشته باشد.

گفته شده است که مایکروسافت در حال توسعه تبلتی است که می‌توان از آن به عنوان گوشی هوشمند زمانی که تا می‎شود، استفاده کرد. اما نکته جالب اینست که ردموندی‌ها قصد ندارند از سیستم عامل ویندوز فون که حالا دیگر می‌توان گفت یک سیستم عامل مرده به حساب می‌آید، استفاده کنند. طبق گزارش جدید، محصول جدید مایکروسافت با تجربه یک ویندوز کامل همراه با ترفندهای کوچک و کاربردی عرضه خواهد شد.

البته این تنها دستگاهی نیست که مایکروسافت قصد دارد در سال 2019 آن را معرفی کند. به غیر از آن؛ یک کنسول Xbox One، یک لپ‌تاپ سرفیس با چیپ AMD به جای اینتل، یک سرفیس استودیو بازطراحی شده و رقیب اصلی آیپد پرو 12.9 اینچی با پورت شارژ USB-C و لبه‌های گرد گجت‌های احتمالی دیگری است که مایکروسافت در سال آینده از آنها رونمایی خواهد کرد.

این اطلاعات در Beneath a Surface، کتابی که توسط یک روزنامه‌نگار و برد سمز نویسنده Thurrot.com نوشته شده و در آن به داستان چگونگی تولید سرفیس‌های این کمپانی شرح داده شده، عنوان شده است. در بخشی از این کتاب جزئیات در خصوص محصولات آینده 2019 و پروژه طولانی مدت آندرومدا، که یک دستگاه قابل انعطاف مانند گوشی‌های تاشوی سامسونگ و هواوی خواهد بود؛ اشاره شده است. با وجود آنکه به نظر می‌رسد این اطلاعات از یک منبع نسبتاً معتبر و نزدیک به مایکروسافت منتشر شده، از آنجاییکه مدت زمان طولانی است اخبار درخصوص آندرومدا شنیده می‌شود، تا زمان رونمایی واقعی از محصولات، نمی‌توان با اطمینان این اخبار را تأیید کرد.