Thermaltake پاورهای جذاب Smart BX1 RGB را معرفی کرد
1 min read

Thermaltake پاورهای جذاب Smart BX1 RGB را معرفی کرد

شرکت خوش نام و تایوانی Thermaltake، به تازگی پاورهای جدید Smart BX1 را در 2 مدل RGB و بدون دیودهای LED RGB معرفی کرده است. کاربرانی که دارای کیس هایی با محفظه بسته پاور هستند، به طور حتم نیازی به این LED ها نداشته و می توانند مدل های فاقد دیودهای نورانی را تهیه نمایند. سری Smart BX1 RGB در توان های 550 الی 750 وات تولید شده و مدل های Smart BX1 نیز از 450 الی 750 وات در دسترس خواهند بود.

هر دو مدل با ولتاژ های ورودی 100 الی 240 ولت سازگاری خواهند شد. فن ها دارای 10 عدد LED هستند که تا سه حالت روشنایی، هفت گزینه رنگ و شدت نور در آنها قابل مدیریت است. ترمالتیک تماما از خازن های تولید کشور ژاپن در تولید این محصولات بهره گرفته و فن های آن دارای حالت هوشمند RPM هستند که بر اساس دما و لود پاور، چرخش فن ها را کنترل خواهد کرد.

تقسیم توان، بر اساس ریل های متفاوت در پاورهای Smart BX1 بدین گونه است که ریل 12 ولت به حداکثر 80mV، و ریل های 3.3 و 5 ولت نیز به حداکثر 40Mv خواهند رسید. به گفته ترمالتیک، پاورهای فوق از استاندارد بازدهی 80 PLUS Bronze برخوردار بوده و تا 85 درصد بازدهی در آنها تضمین می گردد. پاورهای Smart BX1 با گارانتی 5 ساله، به زودی در بازارهای جهانی خواهند بود.