ماوس گیمینگ مایکروسافت راهی بازار چین شد
1 min read

ماوس گیمینگ مایکروسافت راهی بازار چین شد

شرکت مایکروسافت به عنوان یک تولیدکننده ایده آل لوازم جانبی پی سی شناخته می شود اما تولیدات این کمپانی برجسته نیست و نباید انتظارات بسیاری نیز داشت. حال به طور غیرقابل انتظاری، مایکروسافت به تازگی ماوس گیمینگ Pro IntelliMouse را روانه بازار چین کرد، بدون آن که برنامه ای برای رونمایی از این ماوس داشته باشد.

انتظار نمی رفت مایکروسافت در سکوت خبری ماوس گیمینگی را معرفی و عرضه دارد. کمپانی ردموندی Pro IntelliMouse را برای بازیکنان مسابقات E-Sports طراحی کرده و می تواند فروش بالایی را انتظار داشت. این محصول می تواند برای گیمرهای چینی یک نقطه عطف باشد زیرا در نقطه دیگری از جهان این ماوس قابل خرید نیست و تنها باید در چین آن را خریداری نمود.

این ماوس گیمینگ جدید مایکروسافت دارای سیستم 50 مرحله ای با سطح دقت 200 Dpi در کمترین نقطه و 16000dpi در بیشترین نقطه می باشد. سنسور حرکتی این ماوس از پردازشگر PixArt PAW 3389 PRO-MS بهره می برد که حسگر نوری با فناوری مایکروسافت است. هر کلید این ماوس قابل سفارشی می باشد و افراد می توانند آن را با برنامه خاصی سفارشی سازی کنند. همچنین این قابلیت برای گیمرها فراهم است تا در بازیهای مختلف سفارشی سازی خاصی داشته باشند. البته گفتنیست که Pro IntelliMouse در تمامی کلیدها ویژگی موردبحث را نخواهد داشت و چند مورد را دربرمی گیرد.

همانطور که بیشتر لوازم جانبی های مایکروسافت آشنا هستید، این ماوس گیمینگ شرکت ردموندی نیز از طراحی ساده و گیمینگ با ساختار باکیفیت برخوردار است و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند. برخلاف مدل های رقیب که با قیمت بالایی به فروش می رسند، Pro IntelliMouse یک مدل برجسته می باشد و تجربه گیم پلی لذت بخشی را فراهم می آورد.

ماوس نقش موثری در تجربه کاربری افراد داشته و Pro IntelliMouse نیز برای مسابقات E-Sports توسعه یافت تا با قیمتی 299 یوان عرضه شود.