شرکت شیائومی روی گوشی هوشمندی با دوربین 48 مگاپیکسلی مشغول کار است
1 min read

شرکت شیائومی روی گوشی هوشمندی با دوربین 48 مگاپیکسلی مشغول کار است

شیائومی از سال 2010 کار خود را آغاز کرد و به عنوان تولیدکننده محصولات فناوری شناخته می شود. این برند مطرح چینی در سبد تولیدات خود محصولات مختلفی داشته که از جمله باید به تلفن هوشمند، تبلت، لپتاپ، تلویزیون و چندی دیگر اشاره کرد.

حال به نظر می رسد کار روی گوشی های هوشمند سال 2019 از هم اکنون آغاز شده و این کمپانی محصول دیگری را در سال جاری رونمایی نخواهد کرد. برندی که هر سال با معرفی اسمارتفون هایی برجسته و قابل توجه توانسته نظر طرفداران خود را جلب کند.

به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد این برند چینی روی یک محصول منحصربفرد با دوربین قدرتمند مشغول کار است. گوشی هوشمندی که اطلاعات دقیقی از آن دردست نیست و انتظار می رود در دسته پرچمداران باشد. بعید به نظر رسیده شیائومی برای یک میان رده معمولی دوربین باکیفیتی در نظر نخواهد گرفت.

این شرکت چینی هر سال مدل های منحصربفردی برای معرفی دارد و برای مثال چند سالی شاهد رونمایی سری می میکس هستیم که از حاشیه بسیار کم در بخش نمایشگر بهره می برند. اگرچه تاکنون دوربین اسمارتفون ها از 20 مگاپیکسل تجاوز نکرده، اما شیائومی پا فراتر از این ها می گذارد و می خواهد گوشی هوشمندی دوربین محور رونمایی کند.

اسمارتفونی که انتظار داریم از مشخصات رده بالایی بهره ببرد و ویژگی های برجسته برای آن در نظر گرفته می شود. پیش بینی شده یکی از پرچمداران 2019 شیائومی به این سنسور مجهز باشد و دقیقا مشخص نیست کدام محصول کمپانی چینی با حسگر دوربین پروضوحی همراست.

این اطلاعات از طریق شبکه اجتماعی Weibo مشخص شده و یکی از کاربران به این نکته اشاره نمود که شیائومی روی مدلی با دوربین 48 مگاپیکسلی مشغول کار است. احتمالا این تلفن هوشمند در اواسط سال 2019 رونمایی می شود.