حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 ممکن است با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا نشود
1 min read

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 ممکن است با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا نشود

تنها چند روز تا انتشار نسخه بتای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 یعنی Blackout برای کابران کنسول پلی استیشن 4 که این بازی را پیش خرید کرده اند باقی مانده است . در حالی که تا کنون خبر های خوب و مثبتی از این بازی از جمله اندازه نقشه ، حضور زامبی ها و … منتشر شده بود به تازگی کارگردان طراحی بازی David Vonderhaar خبر نا امید کننده ای را منتشر کرده است . بر اساس گفته های دیوید ممکن است حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا نشود .

واندرهار در گفت و گو با Game Informer اعلام کرده است که این بازی ممکن با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا شود و این از ابتدا هدف تیم توسعه دهنده بازی بوده است همچنین ممکن است آن ها در رسیدن به این نرخ با شکست مواجه شوند و بخش بتل رویال با نرخ 30 فریم در ثانیه اجرا شود .علاوه بر این تا کنون مشخص نشده است که چه پلتفرمی می تواند این بخش از بازی Call of Duty: Black Ops 4 را با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا نماید . یک نقشه بزرگ ، حضور 80 بازیکن در نقشه تک نفره و ویژگی هایی مانند هوش مصنوعی به کار رفته در زامبی ها و وسایل نقلیه گوناگون همگی ممکن است موجب شود تا تری آرک در زمینه انتشار اخبار در مورد این بازی با احتیاط بیشتری عمل کند .

نسخه بتای Black Ops 4 در تاریخ 10 سپتامبر ( 20 شهریور ) برای کنسول پلی استیشن 4 و در تاریخ 15 سپتامبر ( 25 شهریور ) برای پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت . علاوه بر این در تاریخ 16 سپتامبر ( 26 شهریور ) این نسخه بتا در دسترس تمامی بازیکنان قرار خواهد گرفت .