بی ام و X7 در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد
1 min read

 بی ام و X7 در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد

به تازگی وب سایت The Drive طی پرسشی از شرکت بی ام و اطلاعات جدیدی پیرامون زمان رونمایی شاسی بلند فول سایز لوکس X7 بدست آورد. یکی از نمایندگان بی ام و در پاسخ به این سایت بیان داشت که X7 شاسی بلند در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. گذشته از آشکار شدن زمان معرفی X7، شاهد انتشار چند تصاویر جاسوسی این خودرو بودیم که نشان می دهد بی ام و سعی کرده طراحی کاملی را برای محصول جدید در نظر گیرد و خودرویی را فراهم آورد که در نوع خود قابل توجه است.

در حالی که انتظار می رفت شرکت بی ام و طی نمایشگاه Paris Motor Show 2018 این مدل را رونمایی کند اما گزارش می گوید X7 طی رویداد اختصاصی باواریایی ها در 2 یا 3 اکتبر رونمایی خواهد شد. این در حالیست که نمایشگاه Paris Motor Show 2018 از 4 تا 14 اکتبر برگزار می شود. البته معرفی X7 در اوایل اکتبر بدان معناست که این خودرو را در نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس شاهد خواهیم بود.

پیشتر نیز پتنتی از طراحی بی ام و X7 2019 آشکار شده که از چراغ های باریک و بلندی در بخش عقب و جلو برخوردار است. کابین داخلی X7 نیز شباهتی به سری 8 اخیرا معرفی شده داشته و می توان آن را مدلی برجسته دانست. در ساختار شبیه به X5 است اما باتوجه به تصاویر پیداست بی ام و می خواهد مدلی بلندقامت و فول سایز را توسعه دهد. در بحث پیشرانه نیز تقریبا مشابه X5 خواهد بود و یکی از این موتورها 3.0 لیتری شش سیلندر درون خطی 335 اسب بخاری می باشد.

دیگر پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو 456 اسب بخاری می باشد و قدرت بالایی را به دنبال دارد. مدل های اروپایی احتمالا پیشرانه های ضعیف هم خواهند داشت و از جمله آنها باید به موتور 3.0 لیتری شش سیلندر 261 اسب بخاری اشاره کرد.

انتظار می رود بزودی بی ام و M Performance نسخه X7 M50d را با پیشرانه 3.0 لیتری شش سیلندر 394 اسب بخاری روانه بازار کند. بالاترین نسخه X7 M50i نام داشته و از پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر 522 اسب بخاری بهره خواهد برد.