آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD احتمالاً 849 دلار قیمت خواهد داشت
1 min read

آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD احتمالاً 849 دلار قیمت خواهد داشت

آیفون های 2018 اپل دو روز دیگر، یعنی چهارشنبه معرفی خواهد شد. اپل قصد دارد در این رویداد از سه گوشی جدید خود رونمایی کند، که شامل یک مدل ارزان قیمت هم می شود. دستگاهی که قرار است پایین ترین قیمت را در میان گوشی های جدید داشته باشد، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD است که البته نه از قابلیت تاچ سه بعدی بهره می برد و نه از دوربین دوگانه در پشت. طبق اطلاعات Rod Hall، تحلیلگر کمپانی Goldman Sachs قیمت گوشی اقتصادی اپل 849 دلار خواهد بود. این رقم 150 دلار بالاتر از آن چیزی است که وال استریت پیش بینی کرده بود. او پیش بینی کرده که اپل می تواند قیمت این گوشی را تا 799 دلار نیز پایین بیاورد.

این دومین تحلیلگری است که گوشی آینده اپل را "آیفون 9" معرفی کرده و اعلام کرده که می تواند 799 دلار قیمت داشته باشد. هفته گذشته Wamsi Mohan از شرکت Merrill Lynch هم پیش بینی کرده بود که آیفون 6.1 اینچی اپل 799 دلار قیمت خواهد داشت. موهان همچنین اعلام کرد که آیفون Xs که نمایشگر 5.8 اینچی دارد با برچسب قیمت 999 دلاری به بازار عرضه می شود. البته مدل گرانقیمت تر که احتمالاً iPhone Xs Max نام خواهد گرفت 1049 دلار خواهد بود.

البته رود هال پیش بینی دیگری نیز داشت، او مدعی است که میزان فروش محصولات تابستانی اپل از فروش آیفون X کمتر از حد انتظار خواهد بود. البته او و کمپانی گلدمن تنها کسانی نیستند که این پیش بینی ناامید کننده را می کنند. در واقع وال استریت نیز وضعیت اپل در ماه اپریل، و پیش از انتشار گزارش مالی سه ماهه دوم سال را وحشتناک توصیف کرده بود. انتظار میرود که تقاضا برای آیفون 10 در آینده از این هم بدتر شود و این تأثیر خود را در کاهش سهام شرکت نشان دهد. البته تا امروز که چنین اتفاقی نیفتاده و اپل همچنان با قدرت مشغول سوددهی است. کوپرتینویی ها در روز دوم آگوست به اولین شرکت 1 تریلیون دلاری آمریکا تبدیل شدند.