اخبار و مقالات روزنامه‌های مهم آمریکا در اپلیکیشن TEXTURE اپل در دسترس خواهند بود
1 min read

اخبار و مقالات روزنامه‌های مهم آمریکا در اپلیکیشن TEXTURE اپل در دسترس خواهند بود

هفته‌ها پیش شایعاتی بیان شد که اپل قصد دارد تا به دنیای پخش مجلات با سرویس اشتراک تحت سرپرستی خود وارد شود. حالا کمپانی در حال مذاکره با بعضی از بزرگ‌ترین روزنامه‌های آمریکا است تا مقالات‌ آن‌ها را به Texture، اپلیکیشن مجلات آن که در مارچ خریداری شد، اضافه کند.

مدیران اپل به رهبری Eddy Cue، با نیویورک تایمز، مجله وال استریت و واشنگتن پست برای ملحق شدن به اپلیکیشن آن‌ها به توافق رسیده اند و بر اساس افرادی که به این توافق نزدیک بوده‌اند، مذاکرات در این باره از تابستان امسال آغاز شده بود.

این درحالی اتفاق می‌افتد که مقر اصلی کمپانی در کاپرتینو در حال بالا بردن علاقه خود نسبت به فروش محتوا و اشتراک است.

کمپانی حداقل یک میلیاد دلار در نمایش برنامه‌های تلوزیونی سرمایه گذاری می‌کند و انتظار می‌رود که سال آینده به بهره برداری برسد. همچنین خیلی از افراد بر این باور هستند که اپل برنامه دارد تا یک پکیج اشتراکی فوق‌ا‌‌‌لعاده که شامل موزیک، ویدئو و خبر به صورت یکجا می‌شود را ارائه کند.

جزئیات سرویس جدید هنوز مشخص نیست اما بر اساس گزارشات اپل قصد دارد تا بسته‌های پیشنهادی خود را با قیمت تقریبا پایین در اختیار کاربران قرار دهد.

اپلیکیشن Texture، که همچنین به عنوان یک Netflix برای مجلات توصیف شده است، در حال حاضر کاربران را قادر می سازد تا تعداد زیادی از مقالات و داستان ها را از ده ها مجله در ازای اشتراک ماهانه از 10 دلار بخوانند.