تگ کردن دوستان در ویدئوهای اینستاگرام به‌زودی ممکن می‌شود
1 min read

تگ کردن دوستان در ویدئوهای اینستاگرام به‌زودی ممکن می‌شود

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که در آن کاربران می توانند دوستانشان را در ویدئوهای خود تگ کنند. این اولین و بدون شک آخرین ویژگی ای نیست که اینستاگرام قبل از آنکه در دسترس همه قرار دهد، در حال آزمودن آن است.

چند روز پیش هم این شبکه اجتماعی محبوب، یکی دیگر از قابلیت های خود را برای کاربران بهبود داد، که در آن حالا کاربرها از طریق میانبر ایجاد شده، می توانند به راحتی در کامنت ها از ایموجی استفاده کنند. جالب است بدانید که حتی این ویژگی هم از ماه می در حال آزمایش بود و سرانجام پس از 5 ماه در دسترس عموم قرار گرفت. بدین ترتیب ممکن است قابلیت تگ کردن در ویدئو نیز چند ماهی طول بکشد تا در اختیار شما قرار گیرد.

وب سایت TechCrunch اعلام کرده است که گزینه تگ کردن دوستان در ویدئو دقیقاً مشابه با آن قابلیت در تصاویر است. البته اینستاگرام از آیکون دیگری استفاده می کند و زمانی که آن را انتخاب کنید، به صفحه “People in this Video” منتقل خواهید شد که در آن لیست کسانی که در ویدئو تگ شده اند ظاهر می شود. در حال حاضر ویدئوهایی که شخص در آن تگ شده است، در پروفایل شخصی اش و در قسمتی که می توان به عکس های تگ شده دسترسی داشت، ظاهر نمی شود. به احتمال بسیار زیاد این قابلیت دستخوش تغییرات خواهد شد، اما در حال حاضر نحوه کار به این طریق است.

در پایان لازم به ذکر است که نسخه تگ کردن دوستان در ویدئو در حال حاضر تنها برای بخشی از کاربران که از نسخه اپ موبایل اینستاگرام استفاده می کنند، موجود و در حال تست است و اگر از نسخه وب استفاده می کنید، این قابلیت برای شما ظاهر نخواهد شد. اینستاگرام هنوز در خصوص عرضه عمومی این قابلیت و در اختیار قرار دادن آن برای همه کاربران حرفی به میان نیاورده است.