همکاری ایسوس با بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای چه مواردی است؟
1 min read

همکاری ایسوس با بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای چه مواردی است؟

این یک پروژه همواره در حال رشد، از برنامه و سخت افزارهای سازگارا ست…این جمله بارها توسط ایسوس در بخش معرفی محصولات این کمپانی با تکنولوژی ASUS Aura Sync اعلام شده است. پروژه ای در حال رشد که اینک پا را از سازگاری با قطعات سخت افزاری فراتر نهاده و با توسعه دهندگان بازی از جمله Activision و TREYARCH وارد همکاری شده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 به عنوان هیجان انگیز ترین نسخه این سری از بازی های کال آف دیودتی، دست کم در بخش شبکه، به زودی راهی بازار می گردد. این بازی در ژانر اول شخص شوتر، یک بازی چند حالته است که حتی مود زامبی نیز در آن تزریق شده است. کمپانی تایوانی ایسوس همکاری خود با سازندگان Call of Duty: Black Ops 4 را تائید کرده است.

این همکاری که از تاریخ 10 سپتامبر تا 12 اکتبر ادامه خواهد داشت، خریداران سخت افزار و سیستم های ایسوس از جمله برخی کامپیوترهای آماده، نوت بوک های مخصوص بازی، مانیتورهای مخصوص بازی، روتر های گیمینگ، باندل و کارت گرافیک های این کمپانی را شامل می شود. این خریداران می توانند به عنوان هدیه، نسخه دیجیتالی این بازی را دریافت نمایند. اما این تنها ویژگی در نظر گرفته شده برای این همکاری نبوده و ایسوس یک قابلیت جذاب دیگر را به طرح خود افزوده است؛ گیمرهایی که از سخت افزارهای یاد شده با فناوری ASUS Aura Sync بهره می برند، و یا در این طرح به خرید این قطعات اقدام نمایند، می توانند از Sync اختصاصی بازی Call of Duty: Black Ops 4 بهره مند شوند! یک دنیای نورانی از نظر رنگ آمیزی دیودهای LED RGB و ضربان. این سازگار هیجان بازی را دوچندان خواهد کرد!