سونی 6 اسفند از گوشی‌های جدید خود در MWC 2019 رونمایی می‌کند

هفته گذشته بود که در خبرها اعلام کردیم سونی تولید گوشی Xperia XZ4 Compact را لغو کرده است و پرچمدار آینده این کمپانی قرار نیست که یک نسخه جمع‌وجور و کوچکتر داشته باشد، اما برند ژاپنی همچنان چند دستگاه جدید آماده معرفی دارد و مورد انتظارترین رویدادی که می‌توان شاهد حضور این گوشی‌ها بود، کنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2019 است.

Xperia Blog امروز زمان برگزاری کنفرانس سونی در MWC را تأیید کرده و اعلام کرده است که این رویداد در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) برگزار خواهد شد. دعوت‌نامه‌های انگلیسی این مراسم هنوز منتشر نشده است، اما سازنده ژاپنی گوشی‌های هوشمند ظاهراً دعوت‌نامه‌هایی را به زبان روسی و ایتالیایی در رسانه‌ها منتشر کرده است. متأسفانه تصاویر این دو دعوت‌نامه اطلاعات خاصی در رابطه با محصولاتی که قرار است معرفی شود، به ما نمی‌دهد. اما طبق اخبار و شایعات منتشر شده، بزرگترین محصولی که قرار است در نمایشگاه MWC 2019 توسط سونی معرفی شود، پرچمدار آینده آنها خواهد بود.

انتظار می‌رود که Xperia XZ4 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 با بدنه شیشه‌ای باشد. قاب شیشه‌ای پشت این گوشی قرار است که پذیرای دوربین سه گانه و فلش آن باشد که به کاربران تجربه عکاسی بسیار خوبی را هدیه خواهد داد. در داخل گوشی Xperia XZ4 هم به احتمال بسیار قوی چیپ‌ست اسنپدراگون 855 کوالکام با 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و باتری‌ای با ظرفیت 3900 میلی آمپرساعت قرار خواهد گرفت. پرچمدار آینده سونی با آخرین نسخه از سیستم عامل، یعنی اندروید 9 پای در درون جعبه عرضه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که سونی در کنار گوشی بالارده Xperia XZ4 از سه گوشی میان‌رده و پایین‌رده جدید خود، یعنی Xperia L3، Xperia XA3 و Xperia XA3 Ultra نیز در جریان برگزاری کنفرانسش در MWC 2019 رونمایی کند. از امروز بیش از یک ماه به برگزاری این مراسم باقی مانده است و ما با اخبار تکمیلی بیشتر در خدمت شما خواهیم بود.