ریزر فون 2 در تاریخ 18 مهر معرفی خواهد شد
1 min read

ریزر فون 2 در تاریخ 18 مهر معرفی خواهد شد

روز گذشته رندری از گوشی Razer Phone 2 منتشر شد. در تصویری که نمای این گوشی را به نمایش گذاشته بود، تاریخی بر روی گوشی درج شده بود که آن تاریخ چهارشنبه 10 اکتبر بود. در همان زمان شایعاتی مبنی بر این منتشر شد که احتمالاً ریزر قصد دارد جانشین گوشی گیمینگ ریزر فون را در این تاریخ معرفی کند. خب، حالا به نظر میرسد میرسد که این حدس کاملاً درست بوده است و ریزر دعوت نامه های خود را برای این تاریخ ارسال کرده است. بدین ترتیب در روز چهارشنبه 18 مهر ماه باید منتظر معرفی نسل دوم گوشی گیمینگ ریزر باشیم.

در ظاهر نسل اول و دوم ریزر فون کاملاً مشابه با یکدیگر به نظر میایند. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی هستند، اما نسل دوم حاشیه های بیشتری در مقایسه با نسخه اصلی ریزر فون دارد، این دقیقاً در تضاد با چیزی است که این روزها در دنیای موبایل شاهد آن هستیم. انتظار میرود که چیپ ست جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون 845 در ریزر فون 2 به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. علاوه براین، این گوشی بالارده به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 9 پای را خواهد داشت. به احتمال قوی نمایشگر ریزر فون 2 هم دارای نرخ ریفرش 120 هرتز خواهد بود. آن چیزی که مناسب گیمرهای گوشی است و ما آن را برخلاف بزرگنمایی اپلی ها در گوشی های جدید آیفون ندیدیم. باتری این گوشی هم احتمالاً مانند نسل اول آن 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود، تا ادامه دهنده راه آن باشد.

ریزر فون اصلی در حال حاضر تخفیف خوبی خورده است و در صورت خرید مستقیم از کارخانه 300 دلار کمتر از قیمت اصلی آن که 699 دلار بود به فروش میرسد. البته این موضوع جای تعجب هم ندارد، چرا که ریزر در حال تولید نسل دوم این گوشی است و در انبارهای خود نیاز به فضا خالی دارد. انتظار میرود که فروش Razer Phone 2 از 24 اکتبر (2 آبان) به صورت رسمی آغاز شود.