این بار نوبت به شیائومی بود که اپل را دست بیاندازد
1 min read

این بار نوبت به شیائومی بود که اپل را دست بیاندازد

محصولات اپل همیشه گران بوده اند و این تقریباً هیچ استثنایی ندارد. اما برای رقیبان این کمپانی این موضوع همچنان جالب است و هر از چند گاهی گرانی محصولات اپل را سوژه ای برای تبلیغ دستگاه های خود قرار میدهند. اپل هرگز یک گوشی اقتصادی معرفی نکرده و اگر امیدوار بودید که در مراسم امسال آن، چنین محصولی را ببینید، در اشتباه بودید. سه گوشی جدید iPhone XR، XS و XS Max هم مانند گوشی های قبلی این شرکت گرانقیمت هستند. قیمت این گوشی ها در چین به ترتیب 6499، 8699 و 9599 یوان می باشد.

اما در چین علاوه این گوشی ها شیائومی هم هست. شیائومی هم XR، XS و XS Max خودش را دارد. این کمپانی در یک حرکت طعنه آمیز نام باندل های خود را مانند گوشی های آیفون نامگذاری کرده و آنها را دقیقاً با همان قیمت ارائه می دهد.

هم قیمت با ارزان ترین آیفون اپل در سال 2018، شیائومی پکیج Xiaomi XR را ارائه کرده است که شامل گوشی هوشمند Mi 8 SE (در بالاترین نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی)، Mi Notebook Air که 12.5 اینچی است (با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی)، دست بند Mi Band 3 و هندزفری بلوتوث می باشد.

پکیج XS شیائومی شامل گوشی Mi Mix 2S (نسخه 5+256 گیگابایتی) و Mi notebook Air که 13.3 اینچی است می باشد. البته Mi Band 3 و هندزفری بلوتوث هم در این پکیج هستند.

گرانقیمت ترین پکیچ شیائومی، یعنی XS Max شامل یک گوشی Mi 8 (نسخه 6+128 گیگابایتی)، لپ تاپ Mi notebook Pro (که البته جزئیات آن اعلام نشده)، دست بند Mi Band 3 و یک جفت ایرباد بلوتوثی گردنی است.

البته متاسفانه هر سه پکیج شیائومی تنها در کشور چین عرضه خواهد شد. اما اگر شما قصد انتخاب داشتید، کدامیک از اینها را انتخاب میکردید؟ یکی از پیکیج های شیائومی یا آیفون های گرانقیمت اپل را؟