گلکسی A9 Pro اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون 710 خواهد بود
1 min read

گلکسی A9 Pro اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون 710 خواهد بود

سامسونگ اعلام کرده است که در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) از گوشی جدید خود Galaxy A9 Pro رونمایی خواهد کرد. انتظار میرود که این گوشی یک تغییر اساسی در گوشی های میان رده گلکسی A سامسونگ ایجاد کند. چرا که طبق اخباری که امروز منتشر شده، این گوشی قرار است دوربینی چهارگانه در قاب پشتی خود داشته باشد. اما این همه ماجرا نیست.

Galaxy A9 Pro، اولین گوشی سامسونگ با دوربین چهارگانه، احتمالاً اولین گوشی این کمپانی با چیپ ست جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون 710 نیز خواهد بود. چنانچه این موضوع واقعیت داشته باشد، انتظارات از گوشی های میان رده حتی از گلکسی A8 و A8+ نیز بالاتر خواهد رفت.

از نظر طراحی، هیچ رندر رسمی از این گوشی هنوز منتشر نشده است. با این حال با توجه به منابع، پیش بینی می شود که طراحی این گوشی مشابه با آن چیزی باشد که پیشتر در گلکسی A9 استار دیدیم. این بدان معنی است که برخلاف بیشتر دستگاه های اخیر شرکت های تولید کننده گوشی، دوربین چهارگانه این گوشی به صورت عمودی در گوشه سمت چپ قاب پشتی جای خواهد گرفت. علاوه بر این اگر سامسونگ نخواهد از اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده کند، سنسور مربعی شکل آن در وسط قاب پشت جای می گیرد. باوجود طراحی عجیبی که Galaxy A9 Pro در مقایسه با دیگر گوشی های کهکشانی سامسونگ خواهد داشت، طراحی قاب جلویی آن به لطف صفحه نمایش Infinity Display مشابه با آنها خواهد بود.

با درنظر گرفتن این نکته که کمتر از یک ماه دیگر به زمان معرفی این گوشی باقی مانده، سامسونگ احتمالاً قصد دارد با معرفی آن، یک گوشی ارزان قیمت تر از میت 20 هواوی را به بازار عرضه کند. چرا که پرچمدار هواوی با دوربین سه گانه معرفی خواهد شد و سامسونگ با معرفی گلکسی A9 پرو با چهار دوربین قصد بازاریابی برای محصول خود را دارد.