مشکل ناخوشایندی که گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ دارد
1 min read

مشکل ناخوشایندی که گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ دارد

کاربران گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی نوت 9 گزارش داده اند که نرم افزار دوربین این گوشی در هنگام عکسبرداری هنگ می کند. یکی از کاربران در خصوص این مشکل گفته است:

این مشکل هم برای من و هم همسرم (نسخه 512 گیگابایتی نوت 9 T-Mobile) پیش آمده. ما تلاش کردیم که با فعال/غیرفعال کردن تنظیمات دوربین، ریست کردن کش سیستم، فکتوری ریست، ریست کردن کش برنامه و کارهایی که حتی تصور آن را نمی کنید یک کاربر برای تلفن معمولی انجام دهد تا یک عکس بگیرد را انجام دادیم. چه کاری برای عیب یابی این باید انجام بدیم؟ هر چیزی که فقط گوشی را درست کنه…

این مشکل توسط یکی از نویسندگان وب سایت اندروید هدلاین نیز گزارش شده، او البته یک راه حل موقتی برای رفع این مشکل پیشنهاد داده است:

یک راه حلی وجود دارد که برای بعضی ها جواب داده، اما برای همه نه. من و چند نفر دیگر مشکل گوشی را با کتوری ریست برطرف کردیم، اما برخی دیگر هنوز با دوربین گوشی مشکل دارند. ارزش امتحان کردن را دارد، اما ممکن است برای همه کار نکند.

طبق آن چیزی که در انجمن ها اعلام شده، به نظر میرسد این یک مشکل نرم افزاری باشد. که در این صورت سامسونگ می تواند با رفع ایراد با یک آپدیت باگ مورد نظر را برطرف کند. با وجود آنکه این مشکل چندان جدی به نظر نمیرسد و غول کره ای می تواند با یک آپدیت نرم افزاری آن را برطرف کند، وجود چنین باگ هایی در یک گوشی پرچمدار مانند گلکسی نوت 9 سامسونگ جالب به نظر نمیرسد و می تواند برای رقبای این کمپانی که بی صبرانه منتظر پیدا کردن ایراداتی این چنینی در گوشی های رقیب هستند، سوژه خوبی باشد.