وضعیت گجت های هوشمند در سال 2022
1 min read

وضعیت گجت های هوشمند در سال 2022

با گسترش تکنولوژی و رایج شدن آن در بین مردم، احتمال داده شده است که تا سال 2022 ساعت های هوشمند دو برابر خواهند شد. ساعت های هوشمند این روزها از گجت های محبوب کاربران است در نتیجه تا سال 2020 تعداد ساعت های هوشمند به 94 میلیون خواهد رسید و تعداد ساعت های هوشمند تولید شده در آن سال 190 میلیون خواهد بود.

تا سال های آینده کاربران به ساعت های هوشمند بیشتر رو می آورند و ساعت های هوشمند جایگزین بسیاری از تجهیزات هوشمند کاربران خواهد شد. در واقع تا سال 2022 امکانات و قابلیت های ساعت های هوشمند هم پیشرفته تر خواهد شد و قطعا به راحتی می توانیم ساعت های هوشمند را جایگزین تمامی تجهیزاتمان کنیم.

به طور کلی تجهیزات هوشمند در عین حال که وظایف مختلفی مانند ارائه ی دستیار صوتی، اپلیکیشن های سلامتی و مسیریابی یا ترجمه را به عهده دارند و بخش بزرگی از کارهایمان را انجام می دهند، روز به روز کوچکتر می شوند و ما هر بار به گجت های هوشمند کوچکتری رو می آوریم تا به کارهایمان رسیدگی کنیم. همین موضوع موجب محبوب شدن ساعت های هوشمند، عینک های هوشمند و گجت های هوشمند این چنینی شده است. بر اساس گزارش های منتشر شده فروش عینک های هوشمند نیز تا سال 2022 به 6 برابر رشد خواهد رسید و این موضوع تحول بسیار بزرگی در دنیای تکنولوژی و زندگی هوشمند خواهد بود.