آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی تاریخ اپل است
1 min read

آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی تاریخ اپل است

اپل 21 سپتامبر (30 شهریور) دو گوشی پرچمدار جدید خود iPhone XS و iPhone XS Max روانه بازار خواهد کرد. جالب است بدانید که آیفون XS مکس 6.5 اینچی با رزولوشن 1242×2688 پیکسل دارای بزرگترین صفحه نمایش در میان تمام آیفون تاریخ است. البته این گوشی بزرگترین در میان آیفون ها نیست، آیفون 8 پلاس با حاشیه های بزرگتر، کمی بلندتر و عریض تر می باشد. البته اگر بخواهیم بحث وزن گوشی ها را مطرح کنیم، گوشی iPhone XS Max است که جام قهرمانی را به نام خود ثبت می کند.

آیفون XS مکس اپل 7.34 اونس (208 گرم) وزن دارد و قطعاً سنگین ترین گوشی هوشمند اپل به حساب می آید. این گوشی 6 گرم از گوشی دوم که آیفون 8 پلاس (202 گرم) است، سنگین تر می باشد. مطمئناً 6 گرم مقدار زیادی نیست و حتی ممکن است زمانیکه آن دو را در دست خود نگه میدارید، متوجه تفاوت آن نشوید. با این وجود، اگر روزی قصد خرید این گوشی لوکس را داشته باشید، وزن 208 گرمی آن چیزی است که باید در زمان صرف هزینه به آن توجه داشته باشید.

اگر برای شما سوال پیش آمده که وزن این گوشی در مقایسه با رقیبان اندرویدی به چه صورت است، باید به اطلاعتان برسانیم که این گوشی حتی از گلکسی نوت 9 سامسونگ، که 201 گرم وزن دارد نیز سنگین تر است. البته نکته جالب اینجاست که نوت 9 کمی بلندتر و ضخیم تر از آیفون جدید است. باز هم اما 7 گرم چیزی نیست که تفاوت آنچنانی در واقعیت داشته باشد. با این وجود اگر فکر می کنید که 208 گرم برای شما سنگین است و در عین حال نیاز به بهترین گوشی آیفون بازار دارید، گوشی 5.8 اینچی iPhone XS گزینه بهتری برای شما خواهد بود. وزن این گوشی 177 گرم است و در کنار صفحه نمایش کوچکتر، باتری کم ظرفیت تری نیز دارد، البته در کنار اینها 100 دلاری هم از نسخه مکس بزرگتر می باشد.