همه محصولات مهمی که ماه آینده معرفی خواهند شد
1 min read

همه محصولات مهمی که ماه آینده معرفی خواهند شد

رویداد بزرگ ماه سپتامبر به مراسم اپل تعلق داشت که به معرفی آیفون های جدید و اپل واچ های سری 4 اختصاص داشت. اما اکتبر در حال آمدن است و رویدادهای بسیار جذاب و متنوعی در راه است. با فرا رسیدن پاییز نه تنها بچه ها و محصلان به مدرسه برخواهند گشت، بلکه رویدادهای بزرگ دنیای تکنولوژی هم آغاز خواهند شد. در ادامه این مطلب با هم نگاهی می اندازیم به بزرگترین مراسم معرفی که قرار است در ماه اکتبر اتفاق بیفتند.

2 اکتبر- 10 مهر: مایکروسافت از محصولات جدید سرفیس رونمایی می کند

مایکروسافت آخرین محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود را در ابتدای ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. تبلت های سرفیس جذاب ترین محصولات ردموندی ها است. رویداد مایکروسافت دهم مهرماه در شهر نیویورک در ساعت 4 به وقت محلی برگزار می شود.

4 اکتبر – 12 مهر: ال جی از گوشی V40 ThinQ رونمایی می کند

ال جی در نیمه نخست ماه مهر از پرچمدار جدید خود، V40 ThinQ رونمایی خواهد کرد. ویدئوی معرفی این محصول حاکی از آن بود که این گوشی سه دوربین در قاب پشتی خود خواهد داشت و احتمالا دوربین سلفی آن دوگانه خواهد بود. رویداد ال جی در Science Park سئول در کشور کره جنوبی، ساعت 10 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

9 اکتبر – 17 مهر: گوگل گوشی های Pixel 3 و Pixel 3 XL را معرفی می کند

گوگل در این روز 2 مراسم برگزار خواهد کرد، یکی در نیویورک و دیگری در پاریس. هر دو رویداد به معرفی محصولات سخت افزاری این کمپانی اختصاص دارند و در یک زمان برگزار می شوند. نیازی به اشاره نیست، اما جذاب ترین اتفاق این مراسم ها معرفی گوشی های جدید گوگل است. بحث های زیادی در خصوص گوشی Pixel 3 XL و بریدگی بالای نمایشگر بزرگ آن مطرح شده است، اما در نهایت 17 مهر اطلاعات تکمیلی و موثق در رابطه با این گوشی منتشر خواهد شد.

10 اکتبر – 18 مهر: ریزر از گوشی Razer Phone 2 رونمایی می کند

برخلاف گوشی های دیگر اطلاعات چندان زیادی در خصوص نسل جدید گوشی گیمینگ ریزر منتشر نشده است. ریزرفون 2 ماه آینده در مراسمی در دفتر مرکزی این کمپانی در هالیوود کالیفرنیا در ساعت 6.30 به وقت محلی معرفی خواهد شد.

11 اکتبر – 19 مهر: سامسونگ از گوشی های گلکسی جدید رونمایی می کند

یکی از مرموزترین رویدادهای ماه آینده به سامسونگ اختصاص دارد. نام این مراسم A Galaxy Event است و انتظار میرود که از گوشی های سری Galaxy A رونمایی شود. شایعاتی مبنی بر این به گوشی میرسد که محصول آینده این سری 4 دوربین در عقب خواهد داشت و احتمالاً عنوان 4x fun به این موضوع ربط خواهد داشت. البته ممکن است این احتمال وجود داشته باشید که Galaxy A7 در مجموع 4 دوربین داشته باشد. در حال حاضر هیچ مکانی برای برگزاری این مراسم معرفی نشده است.

16 اکتبر – 24 مهر: هواوی گوشی های میت 20 را معرفی می کند

هواوی 24 مهر در لندن انگلستان از دو گوشی جدید میت 20 رونمایی می کند. پرچمداران این سری اولین گوشی های اندرویدی با چیپ ست 7 نانومتری هستند. البته آیفون های اپل اولین گوشی های هوشمند با چیپ ست 7 نانومتری بودند. Kirin 980 های‌سیلیکون و دوربین سه گانه از برترین مشخصات پرچمداران آینده هواوی می باشند.

17 اکتبر – 25 مهر: وان پلاس از OnePlus 6T رونمایی می کند

این رویداد هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است، اما از تصاویری که توسط وان پلاس از نمایشگر 6T منتشر شده پیش بینی می شود که 17 اکتبر مراسمی باشد که این گوشی معرفی خواهد شد. به نظر میرسد که وان پلاس با حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون این گوشی را متفاوت از نسل قبلی خود طراحی کرده است، البته برای اطلاع دقیق تر از مشخصات این گوشی احتمالاً باید یک ماه دیگر منتظر بمانیم.

به نظر میرسد که این همه اتفاقات مهمی باشد که قرار است در ماه مهر پیش رو داشته باشیم. شما برای کدامیک از رویدادهای بالا بیش از همه هیجان زده اید؟