12 مهر گوشی نوکیای جدید در لندن معرفی خواهد شد
1 min read

12 مهر گوشی نوکیای جدید در لندن معرفی خواهد شد

کمپانی فنلاندی HMD Global شروع به ارسال دعوت نامه های خود برای رویداد 4 اکتبر در شهر لندن کرده است. همانطور که در تصویر دعوت نامه مشاهده می کنید، قرار است که از گوشی هوشمند جدیدی در این مراسم رونمایی شود. در این عکس هیچ راهنمایی دیگری وجود ندارد، اما ما حدس میزنیم که HMD قصد دارد از نوکیا 7.1 پلاس که اخیراً سوژه بسیاری از خبرها شده، رونمایی کند.

البته یک احتمال دیگر نیز وجود دارد و آن اینست که نوکیا 9 پرچمدار جدید فنلاندی ها رونمایی شود، چرا که پس از سامسونگ و آیفون معقولانه است که یک گوشی پرچمدار با ویژگی های جذابی مانند دوربین 5 گانه معرفی شود. اما از طرف دیگر چندی پیش اعلام شد که این گوشی احتمالا با تأخیر معرفی خواهد شد. اگرچه HMD Global امسال گوشی نوکیا 8 سیروکو را به بازار عرضه کرده است، بسیاری از مردم هنوز هم به دنبال یک پرچمدار واقعی از برند دوباره احیا شده نوکیا هستند. نوکیا 9 هم در این میان به پرچمدار خیالی و مورد انتظار طرفداران این برند تبدیل شده است. باید ببینم که آیا در نهایت این رویا به واقعیت تبدیل می شود یا ما همچنان باید زمان بیشتری برای معرفی آن منتظر بمانیم.

نوکیا 9 همانطور که پیش تر اعلام شده بود دارای پنج دوربین خواهد بود، در حالیکه نوکیا 7.1 Plus احتمالاً فقط با دو دوربین عرضه می شود. در هر دو گوشی از لنزهای کارل زایس آلمانی استفاده خواهد شد. در حالیکه مدل پرچمدار دارای چیپ ست اسنپدراگون 845 خواهد بود، در نوکیا 7.1 پلاس از اسنپدراگون 710 کوالکام همراه با 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می شود. HMD Global متعد شده است که همه گوشی های خود را با سیستم عامل اندروید وان عرضه خواهد کرد، بدین ترتیب 2 گوشی آینده این شرکت هم باید بخشی از این برنامه باشند.