تصویر جدید از V40 ال‌جی دوربین سه گانه و ناچ مخفی آن را نشان میدهد
1 min read

تصویر جدید از V40 ال‌جی دوربین سه گانه و ناچ مخفی آن را نشان میدهد

شایعاتی که در خصوصی گوشی V40 ThinQ ال جی شنیده می شود، باعث تعجب کاربران شده و مشخص نیست که آنها باید ناراحت باشند یا خوشحال. آیا این گوشی قرار است ناچ (بریدگی بالای نمایشگر) باشد؟ آیا V40 ThinQ واقعا با دوربینی سه گانه عرضه خواهد شد؟ جواب هر دو سوال "بله" است. دلیل اثبات این حرف ایوان بلس افشاگر معروف است. بلس روز گذشته در حساب توئیتر خود اولین تصویر رسمی را از گوشی LG V40 منتشر کرد که در راستای تأیید شایعات پیشین بود.

این تصویر یک نسخه از گوشی LG V40 را از اپراتور AT&T نشان میدهد که هم نمای جلو و هم عقب گوش واضح نمایش داده شده است. به طرز جالبی مشخص است که این گوشی دارای بریدگی بالای نمایشگر است، اما توسط قابلیت نرم افزاری گوشی، مخفی شده است. با این حال شما به وضوح می توانید لوگوی AT&T را در سمت چپ و NFC را سمت راست نوار اعلانات مشاهده کنید.

در قاب پشتی گوشی دوربین سه گانه ای که از مدت ها قبل شایعات آن شنیده میشد را مشاهده می کنید. برخلاف دیگر گوشی هایی که با دوربین سه گانه معرفی شده اند، یعنی هواوی پی20 پرو و سامسونگ گلکسی A7 سال 2018، در گوشی وی40 ال جی دوربین ها با چیدمان افقی قرار گرفته اند. این موضوع در عمل تفاوتی ایجاد نمی کند، اما کمی پرچمدار آینده ال جی را متفاوت تر از بقیه خواهد کرد.

به غیر از این، تصویر جدید یک دکمه اضافی در گوشی LG V40 ThinQ را نیز نشان میدهد که به احتمال قوی کلید اختصاصی دستیار صوتی گوگل خواهد بود. LG G7 نیز دارای این اختصاصی بود و از آنجاییکه این روزها کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند مانور ویژه ای بر روی هوش مصنوعی و امکانات آن میدهند، این موضوع چندان دور از انتظار نیست.