بازی Football Manager 2019 به زودی برای موبایل عرضه خواهد شد
1 min read

بازی Football Manager 2019 به زودی برای موبایل عرضه خواهد شد

امسال هم مانند سال های گذشته نسخه جدیدی از سری بازی های فوتبال منیجر برای کامپیوترهای خانگی و کنسول های بازی عرضه خواهد شد. سگا اعلام کرده است که در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) نسخه جدید این بازی را علاوه بر دستگاه های مذکور برای پلت فرم موبایل نیز عرضه خواهد کرد. در بازی Football Manager 2019 موبایل و Football Manager 2019 Touch شاهد بهبودها و قابلیت های جدید زیادی نسبت به نسخه های قبلی خواهیم بود. به عنوان مثال تکنولوژی VAR (کمک داور ویدئویی)، تکنولوژی کنترل خط دروازه و همینطور لایسنس رسمی بوندس لیگا از جمله امکاناتی هستند که در نسخه جدید این بازی شاهد آنها خواهیم بود.

فرایند آموزشی بازی به طور کلی بازسازی شده تا کاربر به هنگام آماده شدن برای بازی جدید کنترل بیشتری داشته باشد تا بتواند ترکیب مورد نظر خود را در زمان تمرین به میدان بفرستد. از دیگر تغییرات جدید که در نسخه های قبلی وجود نداشت، می توان به جلسات و برنامه هایی که برای مدیران تعبیه شده تا بتوانند از بازیکنان حرفه ای خود بیشترین بهره را برده و باعث پیشرفت ستارگان جوان خود شوند، نام برد.

سازندگان بازی در کمپانی Sports Interactive تأیید کرده اند که موفق به کسب لایسنس رسمی باشگاه ها و لیگ آلمان شده اند و نسخه کامل بازی به زبان آلمانی نیز ارائه خواهد شد. اما بیشترین تغییرات این بازی در ظاهر آن به چشم می خورد، جاییکه به گفته سازندگان آن ترکیبی از ارائه ای جدید با ظاهری آشنا به چشم خواهد خورد. Football Manager 2019 رابط کاربری و سیستم مدیریت القایی جدیدی نیز خواهد داشت.

از دیگر ویژگی های جدید Football Manager 2019 می توان به بازخورد ایجنت ها در طول مذاکرات نقل و انتقالات، محیط مربی گری، بهبود رابط کاربری و ارتقاء جلسات پیش از مسابقه اشاره کرد. متاسفانه این بازی به طور رایگان در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت و خرید درون برنامه ای نیز در آن امکانپذیر خواهد بود.