پائیز امسال سامسونگ دو گلکسی جی جدید را معرفی خواهد کرد
1 min read

پائیز امسال سامسونگ دو گلکسی جی جدید را معرفی خواهد کرد

به نظر میرسد سامسونگ به طور جدی قصد دارد بر روی گوشی های ارزان قیمت و میان رده خود تمرکز کند. چندی پیش خواندیم که مدیرعامل کمپانی کره ای اعلام کرد سامسونگ برای گوشی های ارزان قیمت خود استراتژی های جدیدی در سر دارد و با گوشی هایی بسیار ارزشمند، نبض بازارهای پر سود و درآمدی مثل هند را در اختیار خواهد گرفت. حالا خبر آمده است که غول کره ای برنامه ای برای معرفی دو گوشی ارزان قیمت طی ماه های آتی دارد. این دو گوشی در واقع مدل های بهبود یافته از گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 هستند که اکنون در بازار حضور دارند. تفاوت اصلی دو مدل جدید با دو گوشی یاد شده علاوه بر اسم، تراشه ای است که در این گوشی به کار گرفته خواهد شد.

در حال حاضر گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 به تراشه های خود سامسونگ یعنی چیپست های اگزینوس مجهز هستند اما در دو مدل جدید که احتمالا پسوند Prime را به همراه خواهند داشت و Galaxy J4 Prime و J6 Prime نامیده میشوند، از تراشه های اسنپدراگون شرکت کوالکام استفاده خواهد شد. همچنین از نظر نرم افزاری هم این دو گوشی هوشمند به طور پیشفرض به نسخه جدیدتری از اندروید مجهز خواهند بود. البته خبری از اندروید 9.0 پای نخواهد بود و فقط به اندروید 8.0، از اندروید 8.1 اوریو در دو گلکسی جی جدید استفاده خواهد شد. هر دو گوشی اکنون در لیست صفحه پشتیبانی سامسونگ ویتنام قرار دارند اما هیچ اطلاعاتی در مورد آنها در این صفحه درج نشده است.

چیزی که در حال حاضر پیش بینی میشود این است که هلند و ویتنام اولین کشورهایی هستند که Galaxy J4 Prime و J6 Prime در آنها عرضه خواهند شد. از نظر قیمت هم گفته میشود به احتمال زیاد این دو گوشی با قیمت 200 یورو یا کمتر به فروش خواهند رسید.