معرفی رسمی مادربردهای ASRock Phantom Gaming
1 min read

معرفی رسمی مادربردهای ASRock Phantom Gaming

و در نهایت "ازراک" که احتمالا از دست وب سایت Videocardz و نشان بزرگ و کذایی آن بر روی تصاویر مادربردهای Z390 خسته شده بود، مادربردهای مبتنی بر چیپست Z390 خود را به طور رسمی معرفی کرد؛ ASRock با انتشار 2 ویدئو، مادربردهای خود را رونمایی کرده و به برخی از ویژگی های آنها اشاره کرده است. در این مطلب به سراغ چند نمونه از آنها، فارغ از مدل های Taichi خواهیم رفت.

همانطور که در گذشته نیز بدان اشاره شده بود، ازراک مادربردهای Phantom Gaming را جایگزین نام ASRock Fatal1ty کرده و برای اولین بار، به سمت نام تجاری گیمینگ رفته است. در وهله نخست، مادربردهای Phantom Gaming با 6 مدل معرفی شده اند که البته مشترکات بسیاری در بین آنها یافت می شود.

چندی پیش، ویدئویی کوتاه از سوی این شرکت منتشر شد که به قابلیت ویژه ای با نام شبکه LAN با پهنای باند 2.5 گیگابیت اشاره داشت؛ بیشتر مادربردهای گیمینگ از رابط های 1 گیگابیتی بهره می برند اما ازراک یک کنترل با پهنای باند 2.5 گیگابیت را برای آنها در نظر گرفته است.

به همراه مادربردهای جدید، یک برنامه ویژه مدیریت شبکه با نام ASRock Phantom Gaming Network نیز در اختیار خریداران قرار می گیرد. مدار تغذیه قدرتمند ASRock IR Digital PWM 12 Power Phase، اورکلاک با ثبات را تضمین کرده و به صورت دیجیتالی مدیریت می گردد. سیستم صوتی مادربردهای فوق، Creative Sound Blaster Cinema 5 است. و در ادامه از شما دعوت می کنیم تا ویدئوی معرفی زیر را مشاهده نمائید. مادربردهای فانتوم گیمینگ چه در چنته دارند؟