انتشار تصاویر رندر شده جدید از موتو جی 7 موتورولا
1 min read

انتشار تصاویر رندر شده جدید از موتو جی 7 موتورولا

شرکت لنوو در سال 2014 بود که برند موتورولا را از گوگل خریداری کرد. هدف کمپانی از خرید این برند بهبود تلفن های هوشمند خود بود اما با گذشت چند سالی از خرید این برند تحول خاصی مشاهده نشد.

البته این بدان معنا نبوده که این برند ورشکست شده و دیگر فعالیتی ندارد. در حالی که سال جاری شاهد گوشی های هوشمند موتو جی 6 و موتو ایکس جدید بودیم، برای سال 2019 نیز موتورولا نسل جدیدی در نظر گرفته که با طراحی گوشی های هوشمند امروز همراست.

امروزه شرکت ها صفحه نمایش ناچ و دوربین دوگانه را به عنوان ویژگی اصلی اسمارتفون خود در نظر می گیرند. موتورولا نیز برای موتو جی 7 چنین ویژگی را در نظر خواهد گرفت. به تازگی تصاویر رندر شده جدیدی از Moto G7 منتشر شده که نه تنها شباهتی به نسل پیشین دارد بلکه عناصر طراحی چون نمایشگر قطره ای و دوربین دوگانه افقی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

تاکنون جزئیات کافی از موتو جی 7 منتشر نشد و بسیار محدود بودند. حال نوبت به تصاویر رندر شده جدیدی رسیده که @OnLeaks توییتر آنها را منتشر کرده و اطلاعاتی درباره زبان طراحی این اسمارتفون می دهد.

از مشخصات اسمارتفون باید به صفحه نمایش 5.7 اینچی Full HD+ ، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، دوربین اصلی دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشتی در بخش عقب، پردازنده هشت هسته ای و باتری 3500 میلی آمپری اشاره کرد.

جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند تا در سال آینده کمپانی موتورولا و لنوو این اسمارتفون جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهند. البته طراحی مدل جدید گوشی هوشمند سری موتو جی قابل پیش بینیست و انتظار می رود با چنین طرحی رو به رو شویم.