ووشو کاران حرفه ای: ASRock Z390 Taichi
1 min read

ووشو کاران حرفه ای: ASRock Z390 Taichi

خبر و ویدئوی مادربردهای ASRock Phantom Gaming را به همراه ویدئوی رسمی آنها، برای شما عزیزان منتشر نمودیم.متاسفانه هر چه تلاش کردیم تا ویدئوی معرفی مادربردهای ASRock Z390 Taichi و Z390 Taichi Ultimate را نیز آپلود نمائیم، ناموفق بود. به هر حال ازراک در خبری جداگانه، مادربردهای سری تایچی خود را در تراشه Z390، و با 2 مدل معرفی کرده است که همانند گذشته با ظاهر مدل های تایچی، طراحی شده اند.

تایچی یکی از رشته های زیر مجموعه کونگ فو-ووشو بوده و در فرم های اختصاصی خود دارای انرژی و ظرافت بالایی است. ASRock Z390 Taichi و Z390 Taichi Ultimate ها از نسل 9 و 8 اینتل پشتیبانی کرده و دارای سوکت LGA 1151 هستند. هر 2 مادربرد دارای مدار 12 فاز رگولاتور هستند. فناوری روشنایی آنها به جهت زیباتر کردن ظاهر، ASRock Polychrome RGB نام دارد.

درایو های SSD M.2 نیز با خنک کننده خواهند بود. فناوری Hyper BCLK Engine II نیز جزو مشترکات هر 2 مادربرد است. تایچی های جدید به سامانه صوتی Purity Sound 4 با کنترلر Realtek ALC1220 مجهز شده و کنترلر Aquantia Ethernet نیز شبکه 10 گیگابیتی را هدایت می کند که از این رو درگاه های LAN آن با Cat6 نیز سازگار شده اند. در بخش درگاه های I/O نیز تایچی های Z390 از تمامی رابط های جدید و قدیم برخوردار بوده و هیچ کم و کسری در این زمینه مشاهده نمی شود.