انتشار تصاویر جدید از پیکسل 3 ایکس ال گوگل
1 min read

انتشار تصاویر جدید از پیکسل 3 ایکس ال گوگل

شرکت گوگل در 17 مهر یا 9 اکتبر طی رویدادی محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد. محصولاتی که باید به سری گوشی های هوشمند پیکسل 3، پیکسل بوک 2، صفحه نمایش هوشمند گوگل و چندی دیگر اشاره کرد.

تا به حال شایعات فراوانی پیرامون پیکسل 3 و مدل ایکس ال آن منتشر شد. شایعاتی که یا شامل تصویر شده یا شامل اطلاعات سخت افزاری گوشی هوشمند موردبحث. اما به تازگی تصاویر زنده دیگری از محصول آینده گوگل یعنی پیکسل 3 ایکس ال منتشر شده و جزئیاتی را دربرمی گیرد.

پیشتر یکی از طرفداران هنگ کنگی گوگل توانست به پیکسل 3 ایکس ال دست پیدا کند و تصاویر و ویدئویی از آن منتشر نماید. اسمارتفونی که از دوربین تک لنز برخوردار است و با صفحه نمایش ناچ همراه می باشد.

این طراحی نمایشگر امروز در بیشتر تلفن های هوشمند قابل مشاهده است و پیکسل 3 ایکس ال یکی از اولین مدل ها محسوب نمی شود. قسمت عقب آن نیز دارای بدنه دو رنگ و سنسور اثرانگشت است.

در کنار پیکسل 3 ایکس ال باکس خرده فروشی آن نیز قابل مشاهده بوده و این کاربر اطلاعات سخت افزاری مدل ایکس ال را فاش کرد. به گفته این فرد، پیکسل 3 ایکس ال دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 1440×2960پیکسلی QHD+ با تراکم 494ppi است و از سنسور سه بعدی چهره بهره می برد. پردازنده آن اسنپدراگون 845 هشت هسته ای بوده و در دیگر مشخصات شامل حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، باتری 3430 میلی آمپری و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می شود.

برخلاف پرچمداران فعلی چون پی 20 پرو، گلکسی نوت 9 یا آیفون 10اس مکس، گوگل اعتقادی به دوربین چندگانه نداشته و این در حالیست که پیش بینی می شد از سنسور چندگانه در محصول خود به کار گیرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا 17 مهر امسال منتظر ماند.