Nintendo می‌خواهد گوشی شما را به Game Boy تبدیل کند
1 min read

Nintendo می‌خواهد گوشی شما را به Game Boy تبدیل کند

Nintendo یک حق اختراع را ثبت کرده‌است که کیفی را نشان می‌دهد که می‌تواند تلفن شما را به یک Game Boy تبدیل کند.

این ثبت اختراع که توسط Siliconera کشف‌شده است؛ یک کیف پوششی را نشان می‌دهد که همه‌جای آن به‌غیراز بخشی که برای نمایشگر تعبیه‌شده است پوشیده می‌باشد. این کیف دارای دکمه‌هایی دقیقاً مشابه Game Boy کلاسیک می‌باشد. به نظر می‌رسد که ورقه‌های رسانایی در زیر آن قرار دارند که دستورات واردشده از طریق دکمه را برای صفحه لمسی گوشی ترجمه می‌کند.

البته با توجه به تعداد زیاد بازی‌هایی که Nintendo برای موبایل منتشر کرده است دیدن اینکه یک کیف موبایل را برای بازی‌های خود ارائه می‌کند مسئله شگفت‌آوری نمی‌باشد. Super Mario Run ،Animal Crossing: Pocket Camp ،Fire Emblem Heroes و از همه جدیدتر Dragalia Lost ازجمله این بازی‌ها هستند.

اما معنی این کار برای تلفن چیست؟ آیا این فقط راه دیگری برای بازی کردن بازی‌هایی است که هم‌اکنون دارید، یا اینکه آن یک دستگاه جانبی برای بازی‌های منتشرشده Nintendo برای موبایل می‌باشد؟ اگر این‌طور باشد، آیا کاربران قادر خواهند بود تا بازی‌ها را بدون کیف نیز انجام دهد و آن فقط یک دستگاه جانبی باحال خواهد بود؟

همچنین این احتمال وجود دارد که این جعبه با با ثبت اختراع Game Boy که اواخر سال گذشته مطرح‌شده بود مرتبط باشد. درحالی‌که آن ثبت اختراع زیاد قابل توصیف نبود، اما شایعاتی را به میان آورده بود که یک نسخه کلاسیک از Game Boy در راه است.