ارتباط یکپارچه ویندوز و اندروید رویکردی جدید از این دو سیستم عامل را ارائه خواهد کرد
1 min read

ارتباط یکپارچه ویندوز و اندروید رویکردی جدید از این دو سیستم عامل را ارائه خواهد کرد

ادغام اندروید و ویندوز 10 از طریق برنامه Your Phone رویکرد جدیدی از این دو سیستم عامل را به ارمغان خواهد آورد و امکان دسترسی به عکس ها، پیام ها و به طور کلی داده های موبایل را در دسکتاپ در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در رابطه با این قابلیت در مطالب قبل به طور مفصل مطالبی را ارائه کردیم و آموزش هایی را در اختیارتان قرار دادیم. در این مطلب قصد داریم تا به بهبود عملکرد این دو سیستم و تعامل آنها بپردازیم و عنوان خواهیم کرد که ارائه این قابلیت جدید و کاربردی چه تاثیری در جلب رضایت کاربران خواهد داشت.

در رویداد اخیر مایکروسافت یکی از جذاب ترین بخش ها، بخش ارتباط ویندوز و اندروید بود که نظر بسیاری را به خود جلب نمود. یکی دیگر از راه های ارتباط ویندوز و اندروید قابلیت Phone Mirror بود که کاملا صفحه ی گوشیتان را در دسکتاپ در اختیارتان قرار می دهد. این قابلیت ها در ویندوز باعث جهت گیری کاربران خواهد شد و کاربران را به سمت خرید گوشی های اندرویدی تشویق خواهد کرد. قابلیت دیگر نیز برنامه ی Your Phone است که در بالا به آن پرداختیم.

هنوز برخی از بروزرسانی های عنوان شده از سوی مایکروسافت در اختیار کاربران قرار نگرفته است اما به زودی قابلیت های مربوط به ارتباط اندروید و ویندوز منتشر خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در واقع از این پس با در اختیار داشتن اپلیکیشن های مورد نیاز می توانید عملکردی قابل قبول را از اندروید و ویندوز خود دریافت نمایید. مجوز دسترسی به برنامه ها، عکس ها، پیام ها و تمامی داده های موجود اندروید در ویندوز 10 رویکرد جدیدی را در اختیار کاربران ویندوز و اندروید قرار داده است.

این قابلیت برای کاربران تجاری نیز بسیار کاربردی است و بخش عمده ای از مشکلات را برطرف خواهد کرد. لازم به ذکر است این قابلیت برای استفاده ی کاربران عادی یا برای استفاده کاربران تجاری عملکردی یکسان را به همراه دارد. از این پس مایکروسافت دیگر نگران متوقف شدن گوشی های هوشمند خود نخواهد بود و تصمیم دارد تا با قابلیت هایی جدید تجربه هایی مفید و کاربردی را در اختیار کاربران اندرویدی قرار دهد و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.