تولیدکننده قاب OnePlus 6T تصاویری از این گوشی منتشر کرد
1 min read

تولیدکننده قاب OnePlus 6T تصاویری از این گوشی منتشر کرد

در حال حاضر اطلاعات و تصاویری زیادی از گوشی آینده وان‌پلاس منتشر شده است. در آخرین خبری که مرتبط با گوشی OnePlus 6T است، وب‌سایت MobileFun تصاویری از این گوشی در قاب‌های متنوع شرکت Olixar منتشر کرده است. انتظار میرود که کمپانی چینی وان‌پلاس در روز 17 اکتبر (25 مهرماه) به صورت رسمی از پرچمدار جدید خود رونمایی کند.

وان‌پلاس تا به حال برخی از جالب‌ترین ویژگی‌های این گوشی را مشخص کرده است. یکی از آنها اسکنر اثر انگشتی است که در داخل صفحه نمایش آن تعبیه شده و Screen Unlock نام خواهد گرفت. وان‌پلاس 6T دارای گواهینامه IP نخواهد بود و نه از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. علاوه‌براین گوشی آینده وان‌پلاس فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون خواهد بود. تولیدکنندگان رسمی لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، برای گوشی‌های وان‌پلاس کیس‌های بامپر از جمله Nylon در رنگ مشکی تولید می‌کنند. Olixar علاوه‌براین قاب، Ebony Wood و Karbon را نیز برای وان‌پلاس 6T تولید خواهد کرد. البته همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، مدل‌های دیگری از قاب محافظ برای این گوشی تولید شده است که از جمله آنها مدلی کیف مانند برای نگهداری همزمان کارت‌های اعتباری و گوشی است.

انتظار می‌رود که وان‌پلاس 6تی دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 باشد. در زیر این نمایشگر چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت. طبق انتظار این گوشی دارای سه دوربین خواهد بود، دو دوربین در عقب و یکی در جلو برای تصاویری سلفی و ویدئو چت. وان‌پلاس در مقایسه با نسل قبلی این گوشی، یعنی وان‎‌پلاس 6، یک ارتقاء بزرگ در بخش باتری لحاظ کرده است و ظرفیت باتری وان‌پلاس 6T را از 3300 میلی‌آمپرساعت به 3700 میلی‌آمپرساعت ارتقاء داده است. 10 روز به زمان معرفی این گوشی باقیمانده است و ما در آن تاریخ با اطلاعات تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.