9 انتظاری که از مراسم سه‌شنبه شب گوگل داریم
1 min read

9 انتظاری که از مراسم سه‌شنبه شب گوگل داریم

گوگل 9 اکتبر (17 مهرماه) رویدادی در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد که قابل پیش بینی‌ترین اتفاق این مراسم معرفی گوشی‌های نسل جدید این شرکت است. اما به جزء این ممکن است شاهد چه اتفاقات دیگر در رویداد سه‌شنبه شب گوگل باشیم؟ در ادامه این مطلب با هم نگاهی می‌اندازیم به 9 اتفاق قابل انتظار در مراسم گوگل.

1. معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 XL

آنقدر در خصوص این گوشی‌ها اخبار منتشر شده که بعید است گوگل بتواند در هیچ قسمتی از آن ما را سورپرایز کند. حتی امروز در خبرها دیدیم که ویدئوی کار با گوشی Pixel 3 XL نیز منتشر شده است و مشخصات آن در راستای شایعات پیشین بود.

2. استند شارژ پیکسل

از آنجاییکه گوشی‌های جدید پیکسل مجهز به شارژ بی‌سیم خواهند بود، گوگل احتمالاً در این مراسم استند شارژ بی‌سیمی برای آنها معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد گوشی در زمان شارژ بر روی این استند می‌تواند تصاویر درون گالری یا رویدادهای آینده تقویم را به شما نشان بدهد.

3. گوگل هوم هاب

هنوز مشخص نیست که آیا در این مراسم اسپیکر هوشمند جدید گوگل هوم را خواهیم دید یا نه، اما به نظر میرسد که نمایشگر هوشمند در بین محصولات رونمایی وجود خواهد داشت از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می‌کند. این محصول که رقیب Echo Show آمازون خواهد بود، دوربینی برای چت ویدئوی نخواهد داشت اما از یوتیوب پشتیبانی می‌کند.

4. تبلت پیکسل اسلیت

در چند ماه گذشته شایعات زیادی در خصوص تبلت گوگل با سیستم عامل Chrome OS منتشر شده است. این دستگاه قرار است که برای رقابت با آیپد پرو و سرفیس پرو عرضه شود. 16 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i7، پورت USB-C، رزولوشن 2000×3000 از مشخصات احتمالی این تبلت می‌باشد.

5. پیکسل‌بوک 2

در اخبار شنیده می‌شود که پیکسل‌بوک جدیدی هم در راه خواهد بود، البته شایعات خاصی در این زمینه وجود ندارد، بنابراین احتمالا فقط شاهد ارتقای سخت‌افزاری این محصول در نسل جدید باشیم.

6. به‌روزرسانی پیکسل بادز

سال گذشته ایربادزهای گوگل با استقبال خوبی از سمت کاربران روبه‌رو نشد، از این رو مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم خود را معرفی بکند یا خیر. اما اگر چنین اتفاقی بیفتد این هدفون‌ها دارای پورت USB-C خواهند بود و این دقیقاً آن چیزی است که کاربران به دنبال آن باشند. اما باز هم قیمت می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت آن داشته باشد.

7. آپدیت کوچکی برای کروم‌کست

از آخریم آپدیتی که برای کروم‌کست ارائه شد چند سالی می‌گذرد، اما احتمالاً این اتفاق به زودی خواهد افتاد. به نظر نمی‌رسد که کروم‌کست جدید از ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از 4K عرضه شود. طبق گزارش FCC، تنها وایفای آن بهبود یافته و بلوتوث به آن اضافه شده است.

8. سورپرایزهای نرم‌افزاری

کاملاً واضح است که گوگل خیلی نمی‌تواند اخبار سخت‌افزاری شرکت را به صورت راز نگه دارد، اما در خصوص مسائل نرم‌افزاری داستان متفاوت است. در بخشی از شایعات شنیده شده که گوگل لنز قرار است با دورین پیکسل‌ها یکپارچه شود، اما احتمالاً جزئیات بیشتری در این زمینه وجود خواهد داشت.

9. و هیچ ساعت هوشمندی معرفی نمی‌شود

در نهایت مسئولین گوگل واضح اعلام کرده‌اند که قصد ندارند در سال 2018 ساعت هوشمندی معرفی کنند، بنابراین در این مراسم انتظار چنین محصولی را نداشته باشید.