“ونوم” با فروش 80 میلیون دلاری در هفته اول به صدر جدول باکس آفیس رفت
1 min read

“ونوم” با فروش 80 میلیون دلاری در هفته اول به صدر جدول باکس آفیس رفت

فیلم Venom در اولین هفته اکران خود توانست صدر جدول باکس آفیس را از آن خود کند. ونوم سرانجام پس از مدت‌ها انتظار اکران شد و در آخر هفته گذشته توانست 80 میلیون دلار فروش داشته باشد و در شب اول اکران رکوردشکنی کند. رقیب اصلی این فیلم A Star Is Born بود که توانست با فروش 42.6 میلیون دلار در هفته اول اکرانش، جایگاه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته را به خود اختصاص دهد. A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده است) فیلمی از کمپانی وارنر برادرز و با بازی لیدی گاگا و بردلی کوپر است که انتظار میرفت، استقبال خوبی از آن شود.

ونوم در حالی موفق شد در هفته اول این میزان فروش را داشته باشد که پیش‌بینی‌ها بر روی رقم 60 میلیون دلار بود. ونوم توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم ماه اکتبر در اولین هفته اکران را به خود اختصاص دهد. پیش از این فیلم Gravity (جاذبه) توانسته بود در سال 2013 میزان 55.8 میلیون دلار در اولین هفته اکرانش فروش داشته باشد.

ستاره فیلم Venom، تام هاردی بازیگر انگلیسی است که در دو نقش ادی بروک روزنامه‎‌نگار و ونوم ایفای نقش می‌کند. کارگردانی این فیلم بر عهده Ruben Fleischer است که پیش از این فیلم Zombieland را کارگردانی کرده است. ونوم با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده است و پیش از اکران عمومی با نقدهای عمدتاً منفی از سمت منتقدین سینما روبه‌رو شده بود. ونوم در وب‌سایت Rotten Tomatoes امتیاز بسیار پایین 32% را کسب کرده بود، اما حالا به نظر میرسد که طرفداران واکنش مثبت‌تری در مقایسه با منتقدین نسبت به این فیلم نشان داده اند، چرا که رضایت مخاطبین منجر به کسب امتیاز 88 درصدی توسط این فیلم شده است. ونوم در شب جمعه 32.9 میلیون دلار و در مجموع آخر هفته 80 میلیون دلار فروش داشته است و انتظار میرود که در هفته‌های آینده نیز روند فروش فیلم افزایشی باشد.

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Venom