سامسونگ احتمالاً سال آینده از گوشی‌هایی با دوربین و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر رونمایی می‌کند
1 min read

سامسونگ احتمالاً سال آینده از گوشی‌هایی با دوربین و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر رونمایی می‌کند

کمی پیش‌تر، گزارش‌ شده بود که سامسونگ حق اختراع یک دستگاه را با چندین سوراخ در نمایشگر آن ثبت کرده است و قصد دارد که دوربین جلو دستگاه و حسگر اثرانگشت آن را در نمایشگر قرار دهد؛ اما حالا بر اساس گزارش‌ها از مراسمی در هتل Shenzhen Marriott در چین، به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد تا به این مفهوم واقعیت ببخشد.

حساب کاربری Ice universe در توییتر که به افشاگری‌های موبایل مشهور است، اعلام کرده است که بر طبق روال همیشگی، سامسونگ در 2018 OLED Forum برنامه بعدی بزرگ خود را در مورد دستگاه‌هایی که سال آینده برای اولین بار ارائه می‌شوند به اشتراک گذاشته است.

این نوآوری سامسونگ احتمالاً شامل سنسور دوربین، حسگر اثرانگشت، تکنولوژی‌های صوتی و سیستم حساس به لمس ساخته‌شده زیر نمایشگر می‌شود. اگر موارد ذکرشده درست باشند، درنتیجه‌ی همسان شدن اندازه نمایشگر و بدنه، دیگر نیازی به قاب و حاشیه در دستگاه نخواهد بود.

همچنین این امکان نیز وجود دارد که این دستگاه مجهز به دوربین و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر، می‌تواند همان گوشی گلکسی S10 باشد. شایعات قبلی حاکی از این بودند که نسل بعدی پرچم‌دار سامسونگ، حسگر اثرانگشت درون نمایشگر را در تمام مدل‌های گلکسی S10 ارائه خواهد داد و این تکنولوژی توسط کوآلکوم تأمین خواهد شد؛ اما سامسونگ هنوز هیچ‌ یک از این شایعات را تأیید نکرده است و فقط زمان می‌تواند مشخص کند که سال آینده این ویژگی‌ها در کدام‌یک از دستگاه‌های کمپانی تعبیه خواهند شد.