ضبط ویدئو 960 فریم بر ثانیه‌ای، قابلیت جذاب احتمالی می میکس 3 شیائومی
1 min read

ضبط ویدئو 960 فریم بر ثانیه‌ای، قابلیت جذاب احتمالی می میکس 3 شیائومی

5 روز دیگر شیائومی گوشی هوشمند مهمی را رونمایی خواهد کرد که این دستگاه نسل سوم فبلت های سری می میکس محسوب میشود. تا امروز اطلاعات و جزئیاتی در مورد این محصول به بیرون درز کرده است و اکنون شاهد کشف اطلاعاتی جدید در رابطه با Mi Mix 3 هستیم. به تازگی توسعه XDA موفق به استخراج اطلاعاتی تازه از جدیدترین نسخه از برنامه دوربین MIUI Camera شیائومی و متوجه حالت جدید و جذابی شده اند. بر این اساس احتمالا دستگاهی از شیائومی با اسم رمز Perseus قابلیت پشتیبانی از فیلمبرداری صحنه آهسته 960 فریم بر ثانیه ای دارد. این دستگاه که هنوز به طور رسمی رونمایی شده مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 و رابط کاربری MIUI 10 بر پایه اندروید 9 پای است. می میکس 3 محتمل گزینه برای مدل این دستگاه است.

می میکس اولین گوشی هوشمندی نیست که احتمالا به چنین قابلیت جذابی تجهیز میشود. سال گذشته سونی این قابلیت را به XZ Premium اضافه کرد و از پرچمداران 2018 که چنین قابلیتی دارند میتوان گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 سامسونگ اشاره کرد. سونی و سامسونگ به لطف تراشه DRAM که قسمتی از ماژول دوربین محسوب میشود و در آن تعدادی زیاد از فریم ها در آن ذخیره میشود توانسته اند قابلیت فیلمبرداری 960 فریم بر ثانیه را به گوشی های خود اضافه کنند. البته پی 20 پرو، پرچمدار امسال هواوی نیز از این قابلیت برخوردار است اما به دلیل استفاده از سیستم فریم الحاقی، خروجی ویدئو کیفیت کمتری دارد. متاسفانه هنوز مشخص نیست که می میکس 3 از چه روشی برای فیلمبرداری فوق آهسته استفاده میکند.

این طور که به نظر میرسد، شیائومی قصد دارد با می میکس 3 به رقابت با پرچمداران خوب بازار بپردازد. به تازگی این شرکت تائید کرد که این دستگاه از شبکه پر سرعت 5G نیز پشتیبانی میکند و البته نسخه ای از آن مجهز به 10 گیگابایت حافظه رم است. همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، می میکس 3 در تاریخ 25 اکتبر در پکن رونمایی خواهد شد.