دیپ کول خنک کننده GAMMAXX GT را به ائتلاف ASUS TUF آورد
1 min read

دیپ کول خنک کننده GAMMAXX GT را به ائتلاف ASUS TUF آورد

شرکت دیپ کول، محصول جدید خود در ائتلاف با گروه ASUS TUF GAMING را معرفی کرد؛ DeepCool که یکی از سرشناس ترین سازندگان تجهیزات جانبی در جهان است، یک کولر دیگر با نام GAMMAXX GT TUF Gaming برای حضور هر بیشتر در این ائلاف که برندهای زیادی در آن حضور یافته اند، رونمایی کرده است. ائتلاف مورد نظر (ASUS TUF Gaming Alliance) شامل تولید سخت افزارها و تجهیزات جانبی، سازگار با استاندارد و ظاهر محصولات ASUS TUF GAMING است.

کولر GAMMAXX GT دارای تمام ویژگی های نسخه اصلی خود است؛ با این وجود ظاهری سازگار با محصولات TUF GAMING و استفاده از دیودهایی با این ویژگی، از جمله تغییرات آن است. GAMMAXX GT دارای وزن خالص 870 گرم بوده و نویز صوتی آن 17~27 دسی بل است. توان گردش هوای فن مورد استفاده برابر با 56.5CFM است و این کولر برای هر دو سوکت AM4 و LGA 1151 طراحی شده است که توان حرارتی 140 الی 150 وات را هندل می کند.

افزون بر اطراف فن، بالای کولر نیز دارای LED RGB است و این خنک کننده هر چند که دارای طراحی ساده ای است، اما در بررسی ها به خوبی ظاهر شده است. در پایان می توان به سازگاری آن به فناوری ASUS Aura Sync نیز اشاره کرد.