انتشار تصاویر زنده از گوشی هوشمند تاشو لوکس W2019 سامسونگ
1 min read

انتشار تصاویر زنده از گوشی هوشمند تاشو لوکس W2019 سامسونگ

شرکت سامسونگ علاوه بر بازار جهانی محصولاتی را برای بازار چین در نظر می گیرد که از این میان می توان به تلفن هوشمند لوکس سری W این کمپانی اشاره کرد. سال گذشته نسخه W2018 آن معرفی و عرضه شد و حال نوبت آن است تا کره ای ها نسل جدید این تلفن هوشمند را رونمایی کنند.

تاکنون W2019 چندین بار در پایگاه های داده رویت شد و تصاویری نیز مربوط به آن فاش شد. حال به تازگی تصاویر زنده ای از W2019 منتشر شده که آن را از جهات مختلف نشان می دهد و این طور که پیداست تغییراتی برای آن در نظر گرفته شد.

سامسونگ در W2019 از صفحه نمایش 4.2 اینچی Full HD SuperAMOLED، پردازنده اسنپدراگون 845، حافظه رم 4 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپری و برخی مشخصه های رده بالا دیگر به کار می گیرد.

یکی از ویژگی هایی که در نسل جدید می توان از تصاویر دریافت کرد، افزوده شدن دوربین دوگانه ای است که در قسمت عقب آن مشخص است. بدنه آلومینیومی مستحکم و پریمیومی نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

W2019 یک گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش است به شکلی که یکی از آنها در داخل و دیگری در بیرون تعبیه شد. در بحث ابعاد مشخصات آن 132*63*17.3 میلیمتریست و تاکنون گواهی از سوی Wi-Fi Alliance، Bluetooth SIG، TENAA و چند مرکز دیگر دریافت کرده است.

همانطور که گفته شد W2019 تنها برای بازار چین توسعه پیدا می کند و قرار نیست شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم. نسل پیشین W2019 با قیمتی بیش از 1500 دلار عرضه شد و پیش بینی می شود در نسل جدید آن قیمت بالایی را شاهد باشیم.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر جزئیات کافی پیرامون این محصول شرکت سامسونگ بود.