برای بزرگترین نشست فناوری اطلاعات (IT) در کشور آماده هستید؟
1 min read

برای بزرگترین نشست فناوری اطلاعات (IT) در کشور آماده هستید؟

و روزها در حال سپری شدن هستند تا زمان مهمترین نشست "فناوری اطلاعات" و "تجارت الکترونیک" در آبان ماه امسال فرا رسد. همایش بزرگ "نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران" و " IRAN 2025 IT FROUM" به همراه خود دستاوردهای بسیاری را به همراه خواهد داشت. 28 و 29 آبان ماه سال جاری، مرکز همایش های بین المللی در پایتخت کشور، آبستن بزرگترین رویداد IT در ایران خواهد بود. حضور شخصیت های برجسته از جمله آقای "محمد جواد آذری جهرمی" وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، آقای "سورنا ستاری" معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور، آقای "فریدون وردی نژاد" مشاور محترم رسانه ای دفتر ریاست جمهوری، و سفیر سابق ایران در کشور چین، نشانه عظمت و بازدهی بالای این نشست خواهد بود.

در این میان، وب سایت سخت افزار مگ، افتخار پوشش کامل همایش و نشست های پیش از آن را با تکیه بر عنوان مدیای رسمی دارد. مجموعه سخت افزار به عنوان حامی رسمی همایش نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران" برگزیده شده و ضمن پوشش نشست اولیه که در تاریخ 10 مهر ماه سال جاری برپا گردیده است، آخرین نشست را در تاریخ 2 آبان ماه، با خبرنگار اعزامی پیگیری کرده و نتایج آن را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند.

بدیهی است که پس از آخرین نشست، با سرعت و توان هر چه تمام تر خود را برای همایش های اصلی در اواخر آبان ماه آماده کرده و با حضور در کنار بزرگان فناوری اطلاعات کشور، اعم از رئسا، مشاور و نخبگان کشوری، به همراه اصحاب رسانه، شما در در جریان لحظه ای اخبار قرار خواهیم داد. با تشکر از دست اندرکاران و برگزار کنندگان همایش و نشست های پیش از آن، امیدواریم تا با کمک یکدیگر، خرد و کلان، دولتی و خصوصی، خبرنگار و نخبه، مدیر و روسای برجسته این حوزه، به همراه مشاوران دلسوز، نتایج قابل قبولی از آن خارج شده و شاهد یک خانه تکانی در بخش اقتصادی کشور، به لطف دنیای دیجیتال و زیرشاخه های آن باشیم. شایان ذکر است که اهداف همایش که در نشست نخست نیز بدان پرداختیم، فراتر از بهبود در زمینه های اقتصادی بوده و بهینه سازی ارکان دولتی و سامانه های خدمات رسانی در اکوسیستم فناوری اطلاعات نیز از جمله مواردی است که به صورت برجسته به آنها پرداخته خواهد شد.

وب سایت رسمی همایش IRAN 2025 IT FROUM