CPUهای تولید ویتنام و ایرلند، راه حل نهایی Intel
1 min read

CPUهای تولید ویتنام و ایرلند، راه حل نهایی Intel

اگر پیگیر اخبار سخت افزار باشید، می دانید که خط تولید اینتل شدیدا تحت فشار قرار گرفته و به دلیل وجود چند پلتفرم 14 نانومتری در تولید، این شرکت توان تامین کامل نیازهای بازار را ندارد. از همین رو استراتژی اینتل نخست به 3 بخش مجزا تغییر کرده و حال می شنویم که این شرکت در پی افزایش خطوط تولید در کشورهای ویتنام و ایرلند است.

شرکت Intel اعلام کرده است که در پی تدارک احداث یک خط تولید جدید در ایرلند است. هر چند که جزئیات چندانی از این طرح ارائه نشده است، اما بدیهی است که اینتل خواهان بالا بردن افزایش سطح تولید و توزیع است و این کارخانه نیز در راستای همین سیاست پایه گذاری شده است. در اقدامی دیگر، اینتل در اطلاعیه PCN خود به طور رسمی اعلام کرده است که بخش بزرگی از کاربری سیستم خود در ویتنام را تغییر خواهد داد.

کارخانه این شرکت در ویتنام، از نهایی سازی و بررسی به تولید تغییر خواهد کرد. ویتنام به طور رسمی به جمع سازندگان نهایی پردازنده های اینتل پیوسته و در این زمینه به طور مستقیم با کارخانه مالزی در ارتباط خواهد بود. خطوط تولید جدید به پردازنده هایی نظیر Core i9-9900K، Core i7-9700K و Core i5-9600K اختصاص خواهند یافت. این در حالی است که اینتل تائید کرده است که کیفیت نهایی بدون هیچ تغییری، همچنان پارامترهای اصلی اینتل را دنبال کرده و شاهد تولید CPUهایی با تضمین کیفیت از سوی این شرکت هستیم. افزایش تولید به معنی مهار قیمت و دسترسی بهبود یافته به محصولات غول آّبی تراشه است.