نهایت عملکرد در یک کامپیوتر همراه: Samsung Galaxy Book2
1 min read

نهایت عملکرد در یک کامپیوتر همراه: Samsung Galaxy Book2

شرکت مایکروسافت به تازگی اطلاعاتی از نوت بوک هیبریدی (2 در 1) سامسونگ مدل Samsung Galaxy Book2 را منتشر کرده است. تب و تاب استفاده از نوت بوک های هیبریدی مبتنی بر ویندوز، به جای انواع نوت بوک، در بسیاری از کشورها در حال پیشرفت است. آنها به سادگی جایگزین تبلت و یا لپ تاپ های سنگین هستند. به هر حال Samsung Galaxy Book2 محصولی از این شرکت کره ای است که سیستم عامل ویندوز 10 را به همراه دارد.

همانطور که از ظاهر و نام آن نیز پیداست، امکان تبدیل شدن به یک تبلت را داراست. نمونه جدید پردازنده Snapdragon 850 از شرکت Qualcomm، قلب تپنده Galaxy Book2 خواهد بود. سامسونگ از یک نمایشگر 12 اینچی با تکنیک AMOLED در آن استفاده کرده است که دارای دقت 2K است. با توجه به استفاده از پردازنده Snapdragon به جای مدل های اینتل یا ای ام دی، توان مصرفی کاهش یافته و طور عمر باتری در این محصول تا 20 ساعت افزایش یافته است.

سیستم صوتی داخلی تولید شرکت مشهور AKG، با پشتیبانی از Dolby Atmos است. حسگر اثر انگشت (Fingerprint) و 2 دوربین در عقب و جلو، از جمله دیگر ویژگی های Samsung Galaxy Book2 به شمار می روند. Samsung Galaxy Book2 می تواند به گوشی های هوشمند تولید این شرکت نیز به سادگی Sync شده برای این منظور یک داشبورد حرفه ای و کارآمد را به همراه دارد. در نهایت می توان به شبکه پر سرعت LTE و قلم S Pen اشاره کرد. Samsung Galaxy Book2 با شروع قیمت 999 دلار از ماه نوامبر در بازار خواهد بود.