آل این وان جدید Zen AiO 27 ایسوس با پد شارژ بی سیم
1 min read

آل این وان جدید Zen AiO 27 ایسوس با پد شارژ بی سیم

شرکت ایسوس در اقدامی غیرمنتظره از آل این وان جدید و قدرتمند Zen AiO 27 رونمایی کرده است. سیستم دسکتاپی که مشخصات قابل توجهی داشته و از طراحی به روزی بهره می برد.

Zen AiO 27 دارای ویژگی برجسته ای است و آن پد شارژ بی سیم می باشد که کمک می کند افراد بتوانند تلفن هوشمند یا هر دستگاهی را روی این پد به صورت بی سیم شارژ کنند. تاکنون سیستم های دسکتاپی محدودی با این قابلیت عرضه شدند و یکی از آنها Zen AiO 27 می باشد.

در بحث مشخصات سخت افزاری ایسوس پیکربندی قابل توجهی را به کار گرفته و باید به صفحه نمایش 27 اینچی 4کی لمسی، پردازنده نسل هشتمی Core i7-8700T اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4، هارد درایو 2 ترابایتی، تراشه گرافیکی GTX 1050 انویدیا و حافظه PCIe SSD با ظرفیت 512 گیگابایت پرداخت.

همانطور که از مشخصه های سخت افزاری Zen AiO 27 ایسوس پیداست، تایوانی ها پیکربندی قدرتمندی را برای این دستگاه کامپیوتری در نظر گرفتند. در بحث پورت می توان به سه USB Type-A، یک پورت USB 2.0 ، خروجی HDMI ، پورت Thunderbolt 3، دوربین IR با پشتیبانی از ویندوز هلو و الکسا اشاره کرد.

پد شارژ بی سیم Zen AiO 27 ایسوس 7.5 اینچی است و می توان چند تلفن هوشمند با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم را روی آن قرار داد. علاقمندان می توانند Zen AiO 27 را با قیمت 1999 دلار از فروشگاه آمازون و Newegg خریداری کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی ایسوس مراجعه کنید. شرکت موردبحث این مدل را با هدف یک سیستم دسکتاپی مالتی مدیا طراحی کرده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و ویژگی های کاربردی برای آن در نظر گرفته شد.

ایسوس همانطور که گفته شد این آل این وان را برای خرید دردسترس قرار داد.