تصاویر نمونه های آزمایشی Asus ZenFone 6 با دوربین سه گانه و نمایشگر حفره دار منتشر شد
1 min read

تصاویر نمونه های آزمایشی Asus ZenFone 6 با دوربین سه گانه و نمایشگر حفره دار منتشر شد

ایسوس نامی کاملا شناخته شده در صنعت کامپیوتر است. این کمپانی تایوانی که به عنوان ششمین سازنده بزرگ کامپیوترهای شخصی محسوب میشود، چند سالی میشود که در حوزه گوشی های هوشمند نیز فعالیت میکند اما موفقیت چشمگیری را در این زمینه بدست نیاورده است. با این حال گاها ایسوس گوشی های هوشمند بسیار خوبی را نیز تولید کرده است طرفداران بخصوص خود را دارد. با نزدیک شدن به پایان سال 2018 و آغاز سال میلادی جدید، کم کم سازنده تایوانی برای معرفی نسل جدید گوشی های هوشمند خود آماده میشود و در آینده از سری جدید ZenFone 6 رونمایی خواهد کرد.

Leaked Asus ZenFone 6 prototypes

اکنون تصاویری از نمونه آزمایشی این گوشی هوشمند منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیارمان میگذارد. با نگاهی به تصاویر درز شده متوجه میشویم که سامسونگ تنها سازنده ای نیست ایده ایجاد سوراخ بر روی نمایشگر را در سر دارد. روز گذشته در مطلبی خواندیم که Galaxy A8s احتمالا اولین گوشی سامسونگ با طراحی جدید بخش نمایشگر تمام صفحه خواهد بود و حالا تصویر منتسب به ZenFone 6 طراحی نسبتا مشابهی را نشان میدهد. ایسوس سوراخی کوچک را بر روی گوشه بالای سمت چپ نمایشگر دستگاه ایجاد کرده که جایگاه دوربین سلفی آن است. با این طراحی ایسوس موفق شده حواشی نمایشگر را به طور چشمگیری کاهش دهد اما طبق معمول، حاشیه قسمت پائین صفحه نمایش بیشتر از دیگر قسمت هاست. همچنین سنسور اثر انگت این دستگاه نیز در کنار دوربین اصلی دوگانه دستگاه مشهود است.

Leaked Asus ZenFone 6 prototypes

نمونه آزمایشی دیگری نیز از ZenFone 6 در تصاویر دیده میشود که البته به جذابیت نمونه قبلی نیست. در این مدل در واقع یک ناچ قطره ای شکل درست در مرکز بالایی نمایشگر قرار دارد و حاشیه قسمت پائین نمایشگر کمی بیشتر از دیگر طرفین صفحه نمایش است. در قسمت پشت دستگاه نیز تفاوت های میان این نمونه و ZenFone 5Z فعلی وجود دارد و این نمونه مجهز به دوربین اصلی سه گانه است. از آنجایی که این نمونه ها صرفا آزمایشی هستند، هیچ تضمینی در مورد اینکه محصول نهایی از چنین ظاهری برخوردار باشند وجود ندارد و مشخص نیست کدام طراحی برای طراحی دستگاه قابل عرضه انتخاب خواهد شد. اما به هر حال اینکه میبینم دیگر سازندگان غیر اصلی نیز به فکر اصلاح طراحی ناچ نمایشگر هستند، اتفاق خوبی است.

Leaked Asus ZenFone 6 prototypes