آنر قصد دارد 2 روز دیگر از تبلت Waterplay 8 رونمایی کند
1 min read

آنر قصد دارد 2 روز دیگر از تبلت Waterplay 8 رونمایی کند

آنر رویداد بزرگی را برای تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) تدارک دیده است. زیربرند هواوی، آنر تصمیم دارد که 2 روز دیگر از پرچمدار جدید خود، Magic 2 رونمایی کند. آنر میجک 2 گوشی هوشمند مشابه با Mi Mix 3 شیائومی است که دارای یک مکانیسم کشویی خواهد بود. حالا به نظر می‌رسد که این گوشی تنها محصولی نخواهد بود که آنر قرار است از آن رونمایی کند. حساب رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که دستگاه‌های بیشتری نیز در راه است.

آنر قرار است در این مراسم علاوه برگوشی از Honor FlyPods، Honor Watch و Honor Waterplay 8 رونمایی کند. واترپلی 8 تبلت جدید آنر خواهد بود. این تلبت نسخه کوچکتر واترپلی‌ای است که یک سال پیش به صورت رسمی معرفی شده بود. دستگاه جدید دارای صفحه نمایش 8 اینچی و دوربینی دوگانه در قاب پشتی خواهد بود. این سری تبلت آنر از آن جهت Waterplay نامیده می‌شود که شما می‌توانید در زیر آن نیز با آن بازی کنید. این دستگاه احتمالاً گواهینامه IP نیز خواهد داشت، اما اصولاً کمپانی‌های چینی تا زمانی که محصولاتشان را در بازار جهانی عرضه نکنند، در خصوص مشخصات آن‌ها توضیحات زیادی منتشر نمی‌کنند.

سال گذشته، نسل قبلی واترپلی دارای نمایشگری با رزولوشن 1920×1200 پیکسل، چیپ‌ست Kirin 659 همراه با 3 و 4 گیگابایت حافظه رم و 32 و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بود. با این اوصاف، انتظار می‌رود که واترپلی 8 با چیپ‌ست میان‌رده جدید هواوی، یعنی کرین 710 عرضه شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که با چیپ‌ست‌های سری 900 که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کنند عرضه شود.

در هر حال تنها 2 روز به مراسم معرفی محصولات جدید آنر باقی مانده است و صرف نظر از مشخصاتی که این تبلت خواهد داشت، گوشی آنر مجیک 2 گل سرسبد مراسم 31 اکتبر آنر خواهد بود.