کورسیر نسل جدید خنک کننده های Hydro H1i RGB PLATINUM را راهی بازار کرد
1 min read

کورسیر نسل جدید خنک کننده های Hydro H1i RGB PLATINUM را راهی بازار کرد

شرکت کورسیر که مدام به دنبال بروزرسانی محصولات خود در این بازار رقابتی است، 2 خنک کننده مایع دیگر از خانواده مشهور Hydro را معرفی کرد. این دو محصول با عناوین CORSAIR Hydro H100i RGB PLATINUMو H115i ، خنک کننده های مایع جدید کورسیر، توسط فن های PWM با نوارهای LED RGB تهویه می شوند. 16 دیود LED RGB بر روی محل اتصال با IHS قرار گرفته و هر فن نیز دارای 24 دیود است.

به گفته کورسیر، سرعت فن ها می تواند از حداقل 400 تا حداکثر 2000 دور در دقیقه متغییر باشد. CORSAIR Hydro H100i دارای یک کولر 240 میلی متری است که از 2 عدد فن تشکیل شده است. مدل H115i نیز دارای یک رادیاتور 280 میلی متری است که تهویه آن نیز توسط 2 عدد فن 14 سانتی متری صورت می گیرد.

هر دو خنک کننده به همراه برنامه نرم افزاری CORSAIR iCUE عرضه می شوند که یک داشبورد مدیریتی کامل را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. نظارت بر حرارت، کنترل سرعت فن ها، رادیاتور، دیودهای LED RGB و… از جمله کاربردهای این برنامه است. هر دو سری CORSAIR Hydro H100i RGB PLATINUM و Hydro H115i RGB PLATINUM دارای ضمانت پشتیبانی 5 ساله هستند و عرضه آنها در بازارهای جهانی به تازگی آغاز شده است.