تماشا کنید: ویدئوی رسمی سامسونگ برای نمایش عملکرد دوربین چهارگانه Galaxy A9 2018
1 min read

تماشا کنید: ویدئوی رسمی سامسونگ برای نمایش عملکرد دوربین چهارگانه Galaxy A9 2018

تقریبا اواسط مهر ماه بود که سامسونگ اقدام به معرفی Galaxy A9 2018 کرد و سر و صدای تازه ای در صنعت گوشی های هوشمند به پا شد. این در حالیست که Galaxy A9 جدید فقط یک گوشی میان رده است اما چیزی که باعث شد این دستگاه توجهات را به خود جلب کند، حرکت ساختار شکنانه سامسونگ و مجهز کردن این گوشی به دوربین اصلی چهارگانه بود چرا که تا پیش از این، هیچ گوشی هوشمندی با دوربین چهارگانه معرفی نشده بود.

در حالی که دیگر مشخصات فنی دستگاه نشان میدهد Galaxy A9 2018 یک میان رده بسیار خوب است، اما طبیعتا چیزی که بیشتر از همه حتی مورد توجه و تمرکز خود سامسونگ بود، دوربین اصلی این دستگاه است. سامسونگ پیش از این تبلیغ تلویزیونی با تمرکز بر روی دوربین چهارگانه Galaxy A9 2018 منتشر کرده است. اکنون غول کره ای ویدئوی تبلیغاتی رسمی دیگری را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده که در آن باز هم بیشتر به توضیح عملکرد دوربین آن پرداخته شده است.

در ویدئوی رسمی سامسونگ میبینیم که عملکرد هر یک از سنسورها و قابلیت آنها توضیح داده میشود. سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی Galaxy A9 جدید قابلیت پوشش زاویه بیشتر را در یک قاب دارد و لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو این گوشیف امکان زوم بدون افت کیفیت را فراهم میکند. لنز اصلی Galaxy A9 2018 یک سنسور 24 مگاپیکسلی است که با این رزولوشن، میتواند تصاویری با وضوح بالا را ثبت کند و عملکرد خوبی در محیط های نور کم نیز داشته باشد. در نهایت یک لنز 5 مگاپیکسلی نیز عمق سوژه ها را میسنجد.

علاوه بر دوربین چهارگانه، در ویدئوی تبلیغاتی Galaxy A9 2018 به تعدادی دیگر از قابلیت های این گوشی هوشمند اشاره شده که از جمله آنها میتوان به بیکسبی، دستیار صوتی سامسونگ، باتری 3800 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از حافظه رم اشاره کرد. این گوشی از 15 نوامبر برابر با 24 آبان در برخی بازارها عرضه خواهد شد و با کمی تاخیر در دسترس کاربران دیگر مناطق نیز قرار خواهد گرفت.