تماشا کنید: ویدئویی از حالت جدید بازی Devil May Cry 5
1 min read

تماشا کنید: ویدئویی از حالت جدید بازی Devil May Cry 5

در جریان کنفرانس شب گذشته مایکروسافت، X018 ویدئوی جدیدی از بازی Devil May Cry 5 پخش شد که در آن از یک مد تازه در بازی با نام "The Void" رونمایی شد.

در مراسم مایکروسافت زمانیکه نوبت به بازی Devil May Cry 5 رسید، ویدئویی پخش شد که در آن مت واکر، تولیدکننده سری بازی دویل می کرای، به همراه Hideaski Itsuno کارگردان بازی از استودیوی Capcom که دفتر مرکزی آن در اوزاکای ژاپن واقع شده است، دررابطه با شرایط استودیو و نحوه ساخت بازی توضیحاتی ارائه دادند. همچنین در این ویدئو از حالت جدید بازی که The Void نام گرفته است، رونمایی شد. دِ ووید حالت تمرینی بازی خواهد بود که شما در آن می‌توانید با مبارزه با دشمنان و استفاده از سلاح‌های موجود در بازی، میزان قدرت آنها را سنجیده، با کاربرد آنها آشنا شده و مهارت خود در بازی را ارتقاء دهید.

در ویدئویی که در انتهای مطلب مشاهده خواهید کرد، علاوه بر معرفی حالت تمرینی جدید بازی، از Devil Breakers که اسلحه مخصوصNero است نیز رونمایی شد، البته Devil Breakers به صورت انحصاری تنها در نسخه Deluxe Edition بازی عرضه خواهد شد. Devil May Cry 5 قرار است که در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند) برای کنسول‌های Xbox One، پلی‌استیشن 4 و سیستم‌های خانگی عرضه شود. قیمت این بازی 59.99 دلار خواهد بود.