ناپدید شدن پیام‌ها – مشکل جدید پیکسل 3 گوگل
1 min read

ناپدید شدن پیام‌ها – مشکل جدید پیکسل 3 گوگل

پیکسل 3 و پیکسل 3 XL از زمانیکه به صورت رسمی توسط گوگل معرفی شده‌اند، دارای ایراداتی در مواردی عجیب بوده‌اند. نویز بلندگوها، گرم شدن بیش از حد دستگاه در زمان شارژ که منجر به خاموشی می‌شود، مشکلات مربوط به حافظخ که در نتیجه آن عکس‌ها حذف شده و برنامه در هنگام کار بسته می‌شوند، نمونه‌ای از این مشکلات بوده است. حالا با زیادتر شدن شکایات در مورد این گوشی، مشکل حذف پیام‌های گوشی نیز به این لیست اضافه شده است.

گوگل وعده داده است که مشکلات مربوط به حافظه پیکسل‌های نسل سوم را در هفته آینده برطرف خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که این ایراد برطرف نشده، مشکل دیگری از راه رسیده است و آن حذف پیام‌های متنی ذخیره شده در گوشی به صورت تصادفی است.

پس از آنکه آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای گوشی‌های پیکسل 3 ارائه شد، گزارشات در خصوص این رفتار غیرعادی توسط کاربران منتشر شد و حتی تعدادی از آنها در شبکه اجتماعی ردیت اعلام کردند که برای یافتن راه حل با پشتیبانی گوگل ارتباط برقرار کردند. در پاسخ به این گزارشات تیم پشتیبانی گوگل اعلام کرد که توسعه دهندگان در حال کشف این مشکل هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برطرف خواهند کرد.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که مشکل پیش آمده به برنامه Messages گوشی ربط دارد و یا آپدیت امنیتی ماه نوامبر باعث بروز این ایراد شده است. بنابراین برای شما هم این به‌روزرسانی ارائه شده است، قبل از آنکه گوشی خود آپدیت امنیتی ماه نوامبر را دریافت کند، یک نسخه پشتیبان از پیام‌های متنی تهیه کنید، چرا که ممکن است مشکل حذف پیام‌های متنی در گوشی شما نیز ظاهر شود. البته راه دیگری برای جلوگیری از حذف پیام‌ها وجود دارد و آن نصب دوباره نسخه قبلی برنامه مسیج گوشی است که البته طبق گزارشات این راهکار برای همه موثر واقع نشده است.